چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

اظهارات نخست وزیر انگلیس تنها یک روز پس از آن بیان شد که اتحادیه‌های Unite، Unison و GMB - که نماینده کارکنان آمبولانس، پیراپزشکان، مسئولین تماس و دستیاران مراقبت‌های اضطراری هستند - اعلام کردند که اعتصاب‌های هماهنگ با بیش از 10000 کارمند را در 21 و 28 دسامبر آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (1348) و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه‌ای نسبت به عدم صدور مجوز برنامه‌های روز دانشجو انتقاد کردند. که متن کامل بیانیه به شرح زیر است: خدالعنت کند آن دست‌هایی را که تلاش کرده اند و می‌کنند که قشر جوان و دانشگاه ما را غیر سیاسی کنند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) 1372/08/12 دیدار جمعی از دانشجویان...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از گذشت بیش از 70 روز از اعتشاشات، مریم رجوی سرکرده‌های سازمان تروریستی منافقین برای اولی بار اعلام کرد که سازمان مجاهدین جایگزین جمهوری اسلامی است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مریم رجوی اعلام کرده است که گروه تروریستی مجاهدین جانشین جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست صمیمانه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) که همزمان با روز دانشجو در این دانشگاه برگزار شد، پس از شنیدن نقطه نظرات و دغدغه‌های دانشجویان با بیان اینکه جنبش دانشجویی کشور در حال 70 ساله شدن است، گفت: گسترش فضای گفتمانی از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در مطلبی به ماجرای خواهر رهبر انقلاب اشاره کرده و نوشته است؛ در خبرها خواندم که خانم بدرالسادات خامنه‌ای خواهر تنی رهبر انقلاب از ایشان اعلام برائت کرده است و به صف اغتشاش‌گران پیوسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای علاقه‌مندان به پیشگویی، حدسیات منتسب به افرادی مانند باباونگا و نوستراداموس جذاب است. اگرچه اصالت این پیش بینی‌ها کاملا مبهم است و نمی‌توان گفت باباونگا واقعا این پیش بینی‌ها را انجام داده است، اما در هر حال دنبال کردن این پیش بینی‌ها می‌تواند برای علاقه‌مندان باباونگا جالب باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اجرای طرح بخشودگی کارمزد و باز تقسیط بدهی دانش آموختگان تا پایان آذر طرح بخشودگی کارمزد و باز تقسیط...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشستی با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر (HRC) روسیه گفت که عملیات ویژه نظامی یک فرآیند طولانی است، اما در حال حاضر نتایج قابل توجهی به همراه داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: این که هرکس بیاید شعار‌های زننده سر دهد زیبنده هیچ مرکز علمی و دانشگاهی نیست لذا اینجانب نسبت به سیاست زده شدن دانشگاه‌ها هشدار می‌دهم هرچند ما مخالف اظهار نظر اساتید و دانشجویان در مسائل سیاسی نیستیم، لیکن این که تنها به این مقوله بپردازند، و حتی دانشگاه را به یک باشگاه و حزب سیاسی تبدیل کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مردم را نیز به شدت نگران می‌کند.

خبرگزاری دانا

شریفیان بابیان اینکه عبور از فتنه‌های آخرالزمان با سلاح ولایتمداری امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: جنگ ترکیبی دشمنان فتنه آخرالزمانی علیه امت اسلام است و امروز روز جهاد همه‌جانبه و مجاهدت در راه اسلام است.

خبرگزاری تسنیم

مریم رجوی سرکرده سازمان تروریستی منافقین رسماً اعلام کرد که سازمان متبوعش جایگزین جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد که خطر جنگ هسته‌ای در حال افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه گفت: مسکو چاره‌ای جز مداخله در فوریه برای دفاع از جمهوری‌های دونباس یعنی دونتسک و لوهانسک - که به همراه بسیاری از مناطق خرسون و زاپوریژیا به الحاق به روسیه رای داده‌اند، نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: به هیچ‌وجه موضوع مسدودی حساب بانکی افراد بی‌حجاب صحت ندارد.