چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

گروهک منافقین با اعتراف به سازماندهی آشوب‌ها در ایران، خودش را به عنوان جایگزین جمهوری اسلامی معرفی کرد! مریم رجوی با شرکت در پارلمان ایتالیا گفت: این جنبش به میزان زیادی از سازمان‌یافتگی برخوردار است که توسط سازمان مجاهدین خلق و شبکه سازمان یافته کانون‌های شورشی صورت می‌گیرد. شورای ملی مقاومت ایران آلترناتیو این رژیم است. متن این بخش از صحبت‌های رجوی چند ساعت بعد از انتشار از سایت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: اینکه هر کس بیاید شعارهای زننده سر دهد زیبنده هیچ مرکز علمی و دانشگاهی نیست؛ بنابراین اینجانب نسبت به سیاست زده شدن دانشگاه ها هشدار می‌دهم.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن با طرح این سؤال که چگونه مشکل آمریکا با ایران حل می‌شود، ادعا کرد اگر با آمریکا توافق کرده بودیم، مشکلات فعلی اقتصادی را نداشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با برگزاری تجمع دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو تعدادی از دانشجویان تلاش کردند تا با ایجاد اخلال در برگزاری این تجمع فضای دانشگاه را ملتهب کنند، اما با هوشیاری دانشجویان انقلابی در رسیدن به این هدف ناکام ماندند. برحسب فراخوان‌های منتشر شده در فضای مجازی، از ساعت 11 تعدادی از دانشجویان در بعضی از دانشکده‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آمریکاهشدار داد که تلاش‌های پکن برای گسترش حوزه نفوذش در سراسر جهان، با نظام بین المللی سازگار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسید یارانه آذرماه و به عبارتی یارانه‌ای با طعم یلدا، آخرین یارانه نقدی باشد که مردم دریافت می‌کنند و بعد از این یارانه، مردم سراسر کشور مجبور به دریافت کالابرگ هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یاسر جبرائیلی گفت: هیچ کشوری به اندازه‌ی جمهوری اسلامی ایران آزادی ندارد و کسانی که می‌گویند غرب آزادی است، مسیری را که غرب رفته است، نگاه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از 70 روز است که پلیس در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارد، گفت: پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان کردند: مطابق آنچه به ما گفتند برخی از شعارهایی که در روز دانشجو و دیگر مناسبت ها سر داده می شود سیاسی است، در حالی که باید دانشجویان و دانشگاهیان نیازها و کمبودهای علمی خود و مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه را فریاد بزنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنجان - مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: در فتنه پنجم دشمن شکست را پذیرفته زیرا نتوانسته این تقابل را از امنیتی به اجتماعی و سیاسی تبدیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با تاکید بر اینکه روسیه سلاح‌های هسته‌ای را وسیله‌ای دفاعی می‌داند، خطر جنگ هسته‌ای را در حال افزایش دانست.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در خصوص پرونده هواپیمایی اوکراینی گفت: در این پرونده مسوولان اشتباه را قبول کردند و برای بسیاری از خانواده‌ها هم دیه 5 میلیاردی پرداخت شده است و برخی هم نگرفتند، اما عده‌ای نمی‌خواهند به دلیل سیاسی این پرونده بسته شود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از ریشه کن شدن بی سوادی تا 5 سال آینده درکشور خبرداد.