چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بابایی گفت: برای یک سال آینده هدف‌گذاری می‌کنیم تا حداقل نشان و علامت 10 محصول صنایع دستی و هنری کمیته امداد امام خمینی (ره) را جهانی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس‌جمهور، از توجه و پیگیری‌های وی برای حل مشکلات بازاریان قدردانی کرد و خواستار حضور مستمر آیت‌الله رئیسی در جمع اصناف برای شنیدن صدای آنها شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا مدرکی مبنی بر انتقال موشک های بالستیک ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین ندیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار منطقه 2 با تاکید براین که گود ایران زمین ایمن است می گوید با وزارت نفت جلساتی را برگزار کرده ایم که تا تراز صفر صفر پروژه را اجرایی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

فعال سیاسی اصلاح طلب: الان همه دنیا چشمش به کسانی که بازداشت شده‌اند دوخته شده است. این افراد باید هرچه زودتر آزاد شوند. مقام معظم رهبری بزرگواری کنند، عفو عمومی دهند، پیام دهند و بگویند ولو اینکه به شخص من جفا، ظلم و اهانت شد، اما من گذشت کردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فتنه‌ای که رمز آن «تقلب در انتخابات» بود! فتنه‌ای که جبهه استکبار را آنچنان امیدوار کرده بود که برخی از رسانه‌های غربی با صراحت هر چه تمام، سال 1388 را سال پایان عمر جمهوری اسلامی در ایران اعلام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز دانشجو آورده است: کسانی که به اسم مطالبه، فضای عمومی جامعه را برهم می‌زنند، باید بدانند نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کنند، بلکه باید جبران‌کننده آشوب‌های پیش آمده هم باشند. متن این بیانیه به شرح زیر است: ((وَ لَن یَجعَلَ اللهُ للکافرینَ عَلَی المُؤمِنینَ سَبیلاً))...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز علی سلاجقه؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به همراه احمد صالحی؛ رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت تلفنی پاسخگوی دغدغه‌های محیط زیستی مردم از سراسر کشور بود. نکته قابل توجه در این تماس‌ها، افزایش دغدغه‌مندی مردم ایران نسبت به موضوعات محیط زیستی در سطح کشور بود که این موضوع نشان‌دهنده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا مدرکی مبنی بر انتقال موشک های بالستیک ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین ندیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا دانشگاه می‌خواهد مستقل از نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد یا مستقل از نظام و نظم آمریکایی؟! اگر پاسخ دوم صحیح است، چرا «شهدای» 16 آذر را «کشته» و پیام ضداستبدادی و ضداستعماری آن‌ها را به «استقلال دانشگاه» ترجمه کرده‌اید؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی گفت که آمریکا مدرکی مبنی بر انتقال موشک های بالستیک ایران به روسیه برای استفاده علیه اوکراین ندیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه هشدار دارد نبرد نظامی این کشور با اوکراین ممکن است به دراز بکشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور با اشاره به تشکیل «اردوهای راهیان پیشرفت» برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: شما جامعه دانشجویی کشور نیز باید راویان این پیشرفت‌ها برای عموم مردم باشید.