چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: معین الدین سعیدی گفت: هر زمانی که نگاه به سیستان و بلوچستان صرفا امنیتی بوده پدیده‌های بسیار تلخ و زمینه‌های خشونت ایجاد شده است. عبدالمالک‌ها از کجا آمدند؟ ما معتقدیم نگاه به استان صرفا باید یک نگاه توسعه و علمی با رعایت همه ظرفیت‌های امنیتی باشد. مدیران باید برای ارتقای توسعه انسانی با تمام هم و غم خود در سطح استان کار کنند و در عمل پیرو ولایت فقیه باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده چابهار در مجلس گفت: با وجود فضایی که امروز در کشور ایجاد شده آرزو می‌کنم جریان آزاد اطلاعات و رسانه بیش از این آسیب نبیند. استان سیستان و بلوچستان پارادوکس عجیبی از یک فرافرصت‌های تاریخی و روایت‌های بی‌بدیل است از سوی دیگر عقب‌ماندگی‌ها و نبود شاخص‌های توسعه انسانی که شگفت‌انگیز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده چابهار گفت: پیرو اتفاقات تلخی که در جمعه خونین زاهدان افتاد سفر نمایندگان مقام معظم رهبری برای دلجویی از مردم به استان را شاهد بودیم و نیز آن‌ها از رنجش خاطر مقام معظم رهبری سخن گفتند. عمق فاجعه در آنجا مورد بررسی قرار گرفت و از این اقدام بسیار خوشحال هستیم که با نهادهای مختلف مردم، روحانیون و بزرگان نشست داشتند و تصمیمات خوبی هم بعضا گرفته شد؛ مثل جا به جایی فرماندهان نیروی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است / این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است / آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد.

وب‌گاه عصر ایران

مسعود کشمیری - عامل شهادت شهیدان رجایی و باهنر - به رغم این که عضو سازمان مجاهدین خلق بود ولی همواره تندترین مواضع را علیه این سازمان می گرفت و حتی پیشنهاد کرده بود مقر رادیویی این سازمان بمباران شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه «موضوعات امنیتی از اولویت‌های اصلی کشور است»، در عین حال به ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در زمان جنگ در یکی از جزایر جنوبی حفاظت شده کشور یک سایت موشکی راه‌اندازی شده بود که سازمان‌های مربوطه نسبت به تخریب محیط زیست خدمت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابراز نگرانی کردند و ایشان نامه‌ای به فرمانده وقت سپاه نوشتند که سند بسیار محکمی در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد بزرگداشت نهم دی گفت: مردم متدین ایران در روز نهم دی سال 88 در شرایط سخت، که تشخیص حق از باطل مشکل بود، به صحنه آمدند و از ارزش‌ها و آرمان‌های خود در مقابل فتنه گران داخلی و خارجی دفاع کردند.

خبرگزاری دانا

وقتی وارد این منطقه از تهران و خیابان حجاب شوید، ساختمان بزرگی را می‌بینید که در 13 طبقه بنا شده و 380 اتاق دارد. موقعیت مکانی خوب این هتل، مهم‌ترین عامل در جذب مسافرین بیش‌تر است؛ هتل لاله تهران در نزدیکی پارکی با همین نام قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفتگو با خبرگزاری دولت، در رابطه با پشت پرده بعضی از موضع گیری‌های اخیر مقامات غربی اظهار داشت: اتفاقاً علت خیلی واضح و به اصطلاح «رو» است. علت در رفتار و گفتار برخی رهبران غربی است. گاهی اقدامات و موضع گیری آن‌ها چنان سبک است که شما شگفت زده می‌شوید یا در شأن خود نمی‌بینید که با چنین پدیده‌ای طرف شوید....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک سخنران مذهبی، درمورد ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) و عفت و حیاء ایشان توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد که در آن پیام آمده است که پیشرفت‌های علمی و دفاعی محصول فکر و اندیشه دانشگاه و دانشجوی ایرانی است.

خبرگزاری اکو نیوز