چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

شهردار تهران: اگر کسی بگوید ساماندهی و سازماندهی جریانات اخیر از طرف دشمن نیست روز را منکر شده است

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کارهای فرهنگی نیازمند اعتبار ویژه است، گفت: شرایط امروز و حوادث اخیر نشان داد در حوزه فرهنگ اشکال وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است، این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است، آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یادگار امام گفت: انتقادی به روحانیون وارد است و می گویند، «مردم هزار مشکل دارند و شما راجع به این صحبت می کنید که اگر به کره ماه رفتیم به سمت کدام طرف نماز بخوانیم؟!» این سخن یعنی راجع به مسائل فرضی صحبت می کنید. البته یک وقت هست که بیان اینها برای این است که قدرت علمی خود را به کسی نشان بدهید که در آن صورت عیب ندارد، ولی وقتی کسی می خواهد پژوهش کند، پژوهش باید راجع به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شی جین پینگ» رئیس جمهوری چین در سفری رسمی به دعوت مقامات سعودی وارد ریاض شد.

وب‌گاه عصر ایران

حسین طائب: آمریکایی‌ها اکنون پیغام می‌فرستند، مجددا مذاکرات را آغاز کنیم و می‌خواهند با موضوع هسته‌ای، موشکی، منطقه‌ای، پهپادی و حقوق بشری این مذاکرات انجام شود و در انتها می‌گویند دوباره به مذاکرات برجامی بازمی‌گردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اطلاعات گفت: آمریکایی‌ها عملاً اروپا و مشخصاً فرانسه و آلمان را گروگان گرفته‌اند. این سخن بنده صرفاً تحلیل مشاهدات آشکار نیست بلکه اطلاعات پنهان ما نیز گویای نوعی اسارت اروپا توسط امریکاست. ما اسنادی داریم از نحوه مواجهه امریکا حتی با فرانسه و آلمان و نیز از نحوه مدیریت روابط برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس با اروپا توسط امریکا.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بهادری جهرمی در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در دولت، حقیقتا ساختارهایی که بیست سال پیش طراحی شده و اصلاح آن 13 سال قبل رخ داده ساختاری نیست که متناسب با شرایط امروز در این جنگ ناعادلانه و مملو از اقدامات غیرحقوقی و ضدحقوقی بتواند آنگونه که باید نقش‌آفرینی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: در سال 2025 یا آمریکا کدخدای دهکده جهانی می شود یا فرو می‌پاشد؛ سند بایدن 2025 را 2030 می داند. منبع: دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تشریح رویکرد مقام معظم رهبری به مقوله محیط زیست، از نامه مهم آیت‌الله خامنه‌ای به فرمانده سپاه در بحبوحه جنگ رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زمان جنگ رهبر انقلاب در نامه‌ای به محسن رضایی بر اهمیت مقوله حفظ محیط زیست حتی در زمان جنگ و شرایط اضطرار تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت و تقویت پول ملی کشور، از سی و نهین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم؛ تمامی جوایز و حق‌الزحمه داوران و متسابقین به صورت ریالی پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دانشگاه تهران در هفتادمین سالگرد شهادت سه دانشجوی آزادیخواه این دانشگاه میزبان رئیس جمهور و جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان بود.