چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل دادگستری تهران و 10 نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری استان در سی و یکمین جلسه ملاقات مردمی، پاسخ‌گوی مطالبات و مسائل حقوقی و قضایی 167 نفر از مراجعان بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به مناسبت روز دانشجو، بازدید از مجموعه فرهنگی هنری "برج آزادی" برای دانشجویان رایگان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته در محل دکه بازار واقع در خیابان امام خمینی شهرستان چابهار دو نفر شرور مسلح به دو نفر از سربازان وظیفه پلیس راهور آن شهرستان که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و به سمت آنان تیراندازی می‌کنند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین در مستندی که امشب از این شبکه پخش می‌شود، به زندگی شهید تهرانی مقدم، پدرموشکی ایران، تحت عنوان «مردم آرزو‌های بزرگ» پرداخت و در ابتدا گفت، وصیتش این بود که روی سنگ قبرش جمله‌ای حک کنند که «این قبر کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند». المیادین گزارش کرد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، انقلابیون فرزندان خمینی با مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب اسلامی فرهنگ «شیفتگی به غرب» و حتی استفاده از لغات فرنگی را یکی دیگر از گزاره‌های فرهنگی غلط حاکم بر جامعه دانستند که انقلاب اسلامی موجب تغییر این گزاره نادرست و تبدیل آن به فرهنگ «اعتراض به غرب» شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به حضور افراد برجسته و نخبه و صاحب‌نظر در این شورا گفتند: با وجود غنا و تراز بالای افراد حاضر در این شورا، اما هویت جمعی شورای‌عالی به تناسب اعضای آن، بروز لازم را ندارد و لازم است تأثیرگذاری شورا در مسائل فرهنگی کشور تقویت شود، البته اعضاء شورا اشتغالات دیگری نیز دارند و این توقع وجود ندارد که اعضا از کارهای اصلی خود باز بمانند اما انتظار این است که...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سمن‌های شهر تهران گفت: در تغییر قوانین دست شورای شهر به طور کامل بسته است چرا که باید نهادهای بالادستی مثل مجلس ورود کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

باید از شورای نگهبان به عنوان نهاد احراز صلاحیت نامزد‌های نمایندگی مجلس پرسید که وقتی کسانی با اظهارنظر‌های خود این همه هزینه برای کشور می‌تراشند، چرا باید تایید صلاحیت شوند؟ آیا این نهاد نباید بابت تایید صلاحیت چنین افرادی که گویا جز تولید فتنه کار دیگری ندارند، پاسخگو باشد؟

خبرگزاری تسنیم

جلسه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین برای بازدید از پل کریمه، یک کاپشن از برند «لورا پیانا» ایتالیایی را پوشید. این کاپشن 2600 پوند یعنی حدود 120 میلیون تومان قیمت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقدسی گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران برای جهش تولید شرکت های دانش بنیان، 10 گمرک تخصصی برای ارائه تسهیلات به این شرکت ها تعیین شده است.