چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان نسبت به سال گذشته خبر داد. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات در قرارداد جدید خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، احتمالا اوایل سال جدید میلادی (2023) اعلام می کند.

خبرگزاری دانا

رحیم موسوی به جزئیات برنامه های کاروان روایت حبیب در سه شهر مازندران پرداخت و گفت: محوریت موضوعی این رویداد فرهنگی هنری، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری دانا

علی بابایی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان، بویژه 15آذر سالروز شهادت شهید احمد کشوری، گفت: حماسه آفرینی ها شهید کشوری نشأت گرفته از گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری دانا

شهید دکتر محسن فخری زاده در حوزه تئوری تسلط فراوانی داشت و نقشه راه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را طراحی نمود و باید گفت که شهید فخری زاده، دانشمند برجسته و عنصر علمی کم نظیر بود.

خبرگزاری دانا

امام خامنه ای فرموده اند که بسیج یعنی حضور بهترین و با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان هایی که برای منافع ملی، برای اهداف بالا، کشورشان به آن ها نیاز دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران، نوشت: عطریانفر با انتقاد از موضع اخیر قالیباف در موضوع «حکمرانی نو»، گفت: طرح موضوع حکمرانی نو یک اقدام «دهان پرکن» است. حتی شاهد بودیم که همفکران قالیباف نیز در برابر این پیشنهاد انتقاداتی را مطرح کردند که موجب عقب‌نشینی قالیباف از موضع جدید خود نیز شد.

وب‌گاه عصر ایران

فدراسیون کشتی تصمیم‌گیری درخصوص اعزام تیم را به شورای برون مرزی وزارت ورزش سپرد و این شورا نیز پس از بررسی موضوع و دفاعیات فدراسیون کشتی موافقت رسمی خود را با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که تبعات منفی همکاری فنی - نظامی میان ایران و روسیه از منافع آن بیشتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی، رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر کرج در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر، در جمع اصحاب رسانه، گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کابینه پشبرد امور، امروز (سه شنبه)، گفت که به نظامیان این رژیم دستور آماده‌باش داده است و احتمال وقوع تنش و درگیری در کرانه باختری که به غزه نیز سرایت کند، وجود دارد. او به وبسایت عبری‌زبان «وای نت» گفت: «در سایه شرایط پیچیده کنونی تنش هر لحظه ممکن است روی دهد، به خصوص اینکه تهدیدات ایران نیز در دو سال آتی...

خبرگزاری دانا

علی قاسم‌زاده گفت: امروز قدرت برتر کشورها در مبارزه با تحریم‌ها و بسیاری از مشکلاتی که از سوی کشورهای غربی بروز می‌کند در گرو توجه حوزه کشاورزی است.

خبرگزاری دانا

بابک قرالی گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شرکت‌ها و به نوعی دانش را وارد سیستم کشاورزی کرده و این بخش را دانش پایه کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: غلامحسین مصدق یکی از پسران دکتر محمد مصدق می‌گوید: پدر من در گورستان ابن بابویه، سر قبر شهدای 30 تیر نشست و گریه کرد و به من گفت: غلام، جای من پهلوی این بچه‌ها است. روزی که مردم باید همین جا پهلوی این بچه‌ها دفن شوم.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان امور مالیاتی درباره سهم مالیات در بودجه سال آینده گفت: پیش‌بینی می‌شود در بودجه سال آینده 670 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته باشیم.