دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه هرچند گفته «آمار جدید» در اختیار ندارد، اما تایید کرده که در اعتراضات اخیر کشور «بیش از 300 نفر جان‌باخته و شهید» داشته‌ایم. او علت این مساله را ضعف «دشمن‌شناسی» و تشخیص ندادن «خودی» از «غیرخودی» می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ما به ویژه آمریکا به کمتر از اختلافات قومی، جنگ داخلی و نابودی امکانات دفاعی و نظامی ما راضی نیستند، تاکید کرد: باید طوری با وحدت عمل کنیم که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

نماینده بندرانزلی گفت: وقایع اخیر کشور که لحظه به لحظه از سوی سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی و صهیونیستی رصد و طراحی می‌شود در امتداد همان ادعایی است که گفته بود جنگ را به خیابان‌های ایران خواهیم کشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر تخصیص سوخت کافی، تامین روغن و لاستیک برای رانندگان از مبادی بنادر هستیم.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان انرژی اتمی ایران صبح امروز سه شنبه با همراهی جمعی از معاونان این سازمان و مدیران ارشد صنعت هسته‌ای از مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

مردمی که در پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز برای حمایت از این تیم سنگ تمام گذاشتند امروز در بازی مقابل آمریکا هم همراه تیم ملی هستند و امیدوارند که تیم ایران با روحیه و اعتماد به نفس دروازه تیم آمریکا را گل باران کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه هرگونه همکاری با رسانه های حامی تروریسم در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است، گفت: مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری مستندات لازم را درباره اقدامات تروریستی این رسانه ها گردآوری کرده و اقدامات حقوقی در مراجع بین المللی آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده اردبیل گفت: بازیکنان سرود ملی را محکم بخوانند زیرا پیروزی از آن آنها خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

پیش از ظهر امروز سه شنبه 8 آذر مشکل پیش آمده برای وریا غفوری رفع و این بازیکن تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان به زودی به تمرینات تیم می پیوندد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت ملی نفت ابوظبی برای تسریع افزایش ظرفیت تولید نفت تا پنج سال آینده، سرمایه‌گذاری را به 150 میلیارد دلار تقویت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران به طور رسمی از نخست وزیر عراق استقبال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت : سردار فدوی گفت: در موضوع سلامت طرح مصوب ولی فقیه امام خامنه ای وجود دارد که پای کار رفتن فرماندهان در اجرای این طرح در اولویت است. این طرح آن قدر مهم است که مقام معظم رهبری خواستند گزارش طرح امام رضا را به طور خاص برایشان بفرستیم. طرح امام رضا بسیار خوب است و همه ابعاد بهداشت و درمان را در بر می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: یکی از بازیکنان ولز به نام "گرت بیل" مات و مبهوت شده بود از بازی تیم ملی ایران و گفته بود که "له شدیم" و ان‌شاءالله آمریکایی‌ها هم فردا صبح می‌گویند که "له شدیم".