دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آخرین روز (شنبه 5 آذر ماه) اجراهای بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران 4 اثر در بخش تولیدات ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور مقام معظم رهبری گفت: شهید حجازی برای تمام توطئه‌های دشمنان دارای راهبرد بود و این شهید بزرگوار می‌دانست که با انواع دشمنی‌ها چگونه باید برخورد کرد.

وب‌گاه الف

حدود 4 کیلومتر از مسیر برگشت خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است و این امر یعنی در صورت تامین به موقع منابع مالی، پروژه مذکور به صورت خطوط رفت و برگشتی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس «ناسالم» اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه، گفت: مردم اوکراین سزاوار روابط دوستانه با برادران اسلاو خود هستند.

خبرگزاری مهر

بیانیه الجزایر نخستین تجربه تلخ ایران از توافق با آمریکا بود، توافقی مشابه برجام که با خوش‌خیالی مقامات و غفلت از سیاست‌های فریبنده ایالات متحده حاصل شد و برگ دیگری از بدعهدی آنها را رقم زد.

خبرگزاری تسنیم

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

خبرگزاری دانا

صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان کرمانی، از هر جنسی و در هر سنی، انتظار را می شد دید، انتظاری برای شنیدن کلام مقام معظم رهبری تا راه و روش از زبان فرمانده شنیده شود.

خبرگزاری دانا

در سالروز بسیج مستضعفان، بسیجیان شهرکردی برای بیعتی دوباره با نظام جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اجتماع کردند و به فرامین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر انقلاب اسلامی ایران در دیدار با بسیجیان کشور گوش جان سپردند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام یعقوبی گفت: بسیج در همه عرصه ها برای حل مشکلات مردم پیشقدم بوده و هست.

خبرگزاری دانا

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تفکر بسیجی ریشه در بصیرت و بینش دینی دارد، گفتند: همه ملت ایران باید قدردان بسیج و خدمات خالصانه و بدون منت آنان باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

اسماعیل زینالی گفت: وظیفه اساتید و دانشجویان به عنوان فرماندهان و افسران جنگ نرم و افراد فرهیخته و اثرگذار در جامعه این است با شناساندن دستاوردها و موفقیت‌های علمی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی در مسیر گام بردارند و رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی حمایت بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری تنها به برگزاری همایش و سمینار نیست بلکه باید این بیانات در صحنه عمل تحقق یابد.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه با اشاره به اینکه بسیج یکی از ماندگارترین بنیادها و بنیان‌هایی که امام راحل پایه‌گذاری کرد افزود: این شجره طیبه تنها منحصر به جنبه نظامی نیست و در همه اقشار و صنوف و لایه‌های اجتماعی حضور قدرتمند دارد.

خبرگزاری دانا

به مناسبت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج، گروهی از فرماندهان و بسیجیان استان یزد به صورت تصویری با ولی امر مسلیمن جهان دیدار کردند.