دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سردار فرجی با تاکید براین که سیاست دشمن بر تضعیف نظام و تجزیه کشور است، گفت: برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال اختلاف در بستر فضای مجازی وایجاد جنگ روانی برعلیه جوانان و نوجوان هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت: حدود 4 کیلومتر ازمسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از آغاز اعتراضات سراسری در واکنش به فوت مهساامینی، محمدباقر قالیباف از «حکمرانی نو» سخن گفته است. این چهارمین پوست اندازی قالیباف از سال1384 تا 1400 است که این بار و بعد از اعتراضات سراسری1401 کوشش کرده تا با شعار «تغییر مشروع» وارد میدان شود. اما «تغییر» شعار میرحسین موسوی در انتخابات88 بود که رئیسی در انتخابات1400 بکار برد.

خبرگزاری مهر

نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیئت‌های دانشجویی استان تهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در جریان همه‌گیری کرونا دو میلیون و 269 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا استان تهران توزیع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حدود 4 کیلومتر از مسیر برگشت خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است، به صورت خطوط رفت و برگشتی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

من که هیچ، خانم گلبان این قدر برای این کار زحمت کشیده که کمرش خمیده شده است و مرتب نمره عینکش بالا می‌رود. ایشان شب تا صبح ویراستاری می‌کند و مصاحبه‌ها را کنار هم می‌چیند، تایپ می‌کند، پژوهش می‌کند. چرا کسی نباید او را بشناسد؟

وب‌گاه عصر ایران

بسیجی دهه شصتی و دهه هشتادی و دهه نودی تفاوتی ندارند. شما دهه هشتادی و دهه هفتادی و... هستید؛ جوانان نورس هستید؛ نه امام را دیده‌اید، نه دوران انقلاب را دیده‌اید، نه دوران دفاع مقدس را دیده‌اید، اما همان روحیه‌ی جوان تو میدان جنگ در شما هم هست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز رهبر انقلاب با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مردمی شدن اقتصاد ایران و برچیدن کاغذبازی های اداری باهدف مقابله با رانت و فساد باجدیت در دستور کار دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلاش می کند، تحقق بیانه گام دوم انقلاب است.

خبرگزاری دانا

جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه گسترش

در دهه‌های اخیر، قرارداد میان کارگر و کارفرما به ابزاری برای کارفرمایان یا صاحبان سرمایه با هدف استثمار حداکثری از نیروی کار بدل شده و بر همین اساس، هر روز قراردادهای کاری کوتاه‌مدت‌تر می‌شوند. تاجایی که در حال حاضر برآورد می‌شود، بیش از 90 درصد قراردادهای شغلی، موقتی هستند.

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بویراحمد با حضور پرشور آن ها در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

متحدان «بی بی» بر این باورند که دادگاه عالی برای کنار گذاشتن قوانین راستگرایانه دست به کار می شود. به ادعای آنها رای دهندگان قانونگذاران خود را برای تصویب قوانین جدید انتخاب می کنند و این که دادگاه عالی آن قوانین را به چالش بکشد، توهینی است به مردم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقام معظم رهبری در سخنرانی امروز خود تعبیر زیبایی از برد ملی‌پوشان کشورمان در جام جهانی فوتبال داشتند.