دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت گروه‌های نمایشی در جشنواره‌های تئاتر استانی به عنوان اولین گام برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بسیج صداوسیما درباره ادامه ساخت تیزرهای سینمایی برای معرفی کتاب و استفاده از ظرفیت‌های نوجوان و جوانِ باانگیزه در رسانه ملی و همچنین پویش‌ها و ساختِ سریال، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.

خبرگزاری مهر

مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن امتداد و عمق راهبردی انقلاب را فهمیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از چهره های فعال در سرویس امنیت فدرال روسیه (اف اس بی) با انتشار ایمیلی محرمانه فاش کرد که ولادیمیر پوتین از این که در جنگ با اوکراین به سلاح هسته ای متوسل شود، هراس دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه هفته آینده میزبان جو بایدن، همتای آمریکایی اش خواهد بود. به نوشته رویترز، هدف از این سفر تاریخی و بی سابقه برجسته کردن اتحاد فرانسه و آمریکا بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیجی دهه اول انقلاب نسبت به دهه پنجم انقلاب تفاوت‌هایی کرده و این تفاوت‌ها شناخت کار را برای شناخت اخلاص سخت کرده است

خبرگزاری مهر

نشست خانه گفتگوی آزاد و اندیشه ورزی دانشگاهیان تربیت مدرس با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

حیدری گفت: رئیس‌جمهور آمده است کرمانشاه و گفته وام‌های زلزله را یک سال استمهال می‌کنیم 8 ماه است که رئیس‌جمهور به کرمانشاه آمده و صحبت کرده است. 8 ماه گذشته است، من به عنوان نماینده منطقه رصد می‌کنم و می‌بینم یک نفر در دولت صاحب این حرف رئیس‌جمهور نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هدف از سفر تاریخی و بی سابقه جو بایدن به فرانسه برجسته کردن اتحاد پاریس و واشنگتن و پایان دادن به رقابت اقتصادی میان دو کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب فرمودند: تنها چیزی که مشکل ما را با آمریکا حل می کند «باج دادن» است آن هم نه یکبار؛ به دفعات مختلف.

خبرگزاری دانا

امروز همزمان با سالروز بسیج مستضعفین بسیجیان شهرکردی از اقشار مختلف در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد اجتماع کردند تا با رهبر خود عهد و پیمانی دوباره ببندند.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را می‌توانند به اتمام برسانند و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه سازند، لذا دشمنان باید از دهه هشتادی‌ها وحشت‌زده باشند و از این نسل بترسند.

خبرگزاری دانا

به مناسبت فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال 1358، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب به پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ولز در جام جهانی واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه از سال 87 وارد مرحله تنش آبی و در برخی استان‌ها بحران آبی شده‌ایم، گفت: در سال 1400 بالغ بر 304 شهر و مرکز استان در کشور با تنش آبی مواجه بودند که در سال 1401 این تعداد بیش‌تر شده است، کسری آب در سرجمع به 130 میلیارد مترمکعب در کشور رسیده است.