دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

مجری خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) و شهر جدید پرند گفت: حدود 4 کیلومتر ازمسیر برگشت خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند ریل‌گذاری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین نورانی‌نژاد گفت: «دیدارهای اصلاح‌طلبان در چارچوب مسوولیت‌های سیاسی آنهاست. یک جریان سیاسی که می‌توان آن را سازمان سیاسی جامعه مدنی دانست، تلاش می‌کند مطالبات بخشی از مردم را به نحوی به حاکمان منتقل کند که متوجه شوند تحقق آنها به ضرر حاکمیت نیست، بلکه به سود منافع ملی است.»

خبرگزاری مهر

در این فیلم بازگویی بخشی از خطابه امام خمینی (ره) به بسیجیان توسط رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمریکایی ها در تابستانی که گذشت به احیای توافق هسته ای با ایران بسیار امید داشتند؛ بالاخص آن که متن پیشنهادی تدوین شده توسط اتحادیه اروپا در ابتدا هم مورد استقبال ایران قرار گرفت و هم آمریکا. ایالات متحده در آن بازه زمانی منتظر یک سیگنال و چراغ سبز از جانب رهبران تهران بود تا متن توافق احیا شود؛ اما چراغ، سبز نشد.

خبرگزاری مهر

کتاب کودک «سیب آخر» نوشته محسن خسروی راد توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب امروز در سخنانش گفت که مخاطب بیانیه امام خمینی در سال 67 همه بسیجیان تا دوره‌های آینده هستند؛ در آن بیانیه آمده است که «لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم» و «باید هسته‌های مقاومت در تمامی جهان به وجود آورد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در متن ایمیل 4 مارس به این موضوع اشاره شده که پوتین آمادگی صدور فرمان حمله هسته ای را ندارد؛ حمله ای که بهایش می تواند ویرانی کل جهان باشد. این ایمیل تنها چند روز بعد از آغاز حمله روسیه به اوکراین و ماه ها پیش از تهدید ضمنی پوتین مبنی بر استفاده روسیه از سلاح هسته ای در راستای دفاع از تمامیت ارضی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در سخنرانی خود به نامه عاشقانه حضرت امام خمینی (ره) خطاب به بسیج اشاره کرده و فرمودند: امام 9 سال بعد خطابه والا و شیوا و بلند را در مدح بسیج صادر کرد؛ امام (ره) در این بیانیه با بسیج مثل پدری صحبت می‌کنند که به فرزندان خود عشق می‌ورزد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی، درمورد چرایی اهمیت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی داد.

وب‌گاه عصر ایران

پنج میلیون نفر از بسیجیان سراسر کشور نیز با ارتباط مستقیم و به صورت مجازی در این برنامه حضور دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به مناسبت هفته بسیج، صبح امروز؛ شنبه 5 آذرماه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج صرفاً یک سازمان نظامی نیست و جایگاهش رفیع‌تر است و بسیج، فرهنگ خدمت بی‌تظاهر به مردم است.

خبرگزاری مهر

رئیس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بر نقش بی‌بدیل بسیج در تداوم راه پیشرفت و عزت ایران اسلامی تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: درمنظومه فکری گفتمان انقلاب اسلامی «اخلاق» یکی از مهمترین دال‌هایی است که در پیرامون نقطه مرکزی «اسلام ناب» وجود دارد. برخلاف دال‌هایی مانند آزادی، امنیت، برابری و رفاه که وجه مشترک انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها هستند، «اخلاق» از شاخصه‌ها و برند‌های انحصاری «گفتمان انقلاب اسلامی» است. هفتمین جلسه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب فرمودند: شما بسیجیان امروز و آینده مخاطب این خطابه‌اید. بسیج فقط برای میدان نظامی نیست. بسیج باید در میدان علم دین و علوم مادی حضور داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: یکی از مشکلات حرف‌های رئیس‌جمهور این است که حرفی که می‌زند در دولت صاحب ندارد که بتواند آن را اجرایی کند.