دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب در واکنش به برد تیم ملی فوتبال مقابل ولز فرمودند: دیروز بچه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی چشم ملت را روشن و آنان را خوشحال کردند. خداوند چشم آنان را روشن کند.

وب‌گاه گسترش

رییس‌جمهور گفت: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و در پرتو یک نظام اسلامی بسیاری از خیرات و برکات و خوبی‌ها می‌تواند گسترش پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش از آنکه قضاوت کنیم که آیا خاتمی، دوره‌اش گذشته یا نه، شاید بد نباشد اگر به تماشای چند قاب از خاتمی در این یادداشت بنشینیم، چند تصویر که همه‌ی روزگار رفته را روایت نمی‌کند اما لانگ‌شاتی است که بخش مهمی از قصه‌ی امروز را در خود جا داده.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: زهره سادات لاجوردی می‌گوید: حجاب یکی از ضروریات دین است و مسئله‌ای نیست که بخواهیم از آن، چشم‌پوشی کنیم. در صحبت‌های امام و رهبری هم، این مسئله است، چون می‌خواهند دین اسلام پیاده شود.

خبرگزاری دانا

هیات مدیره انجمن کلیمیان تهران با صدور بیانیه مواضع خود نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با سراسر کشور اجتماع اقتدار بسیجیان استان کرمان با حضور مسئولان ارشد و بسیجیان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تاکید کرد: ملت به خوبی می‌دانند که بسیج جان فدای آن‌هاست و برای امنیت ایران اسلامی خون خود را هدیه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آخرین روز اجرا‌های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران چهار اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب فرمودند: با آمریکا چگونه مشکل حل می‌شود؟ آیا با نشستن و مذاکرات و از آمریکا تعهد گرفتن مشکل حل می‌شود؟ آیا آمریکا تحریم را برداشت و به تعهدات خود عمل کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب به به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب فرمودند: آمریکایی‌ها در برجام گفتند شما فعالیت صنعتی هسته‌ای را کاهش دهید و ما تحریم‌ها را برمی‌داریم، اما این کار را نکردند. مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان مدام باج می‌خواهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیئت‌های دانشجویی استان تهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی نظیر آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجج الاسلام قاسمیان، کاشانی، سرلک، کفیل، مهدوی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز