یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

عارف نیا گفته است: در ماه‌های اخیر درخواستی از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ملاقات با اعضای بیت امام مطرح نبوده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هیچگونه تقاضایی از بیت امام راحل نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفر مقامات آژانس انرژی اتمی به ایران در چارچوب توافقات انجام می‌شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بسیاری از افرادی که ادعای پایبندی به عهد و انقلاب داشتند، در اتفاقات اخیر رفتار مناسبی نشان ندادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن حتی نمی‌تواند یک نفر از ما را تسلیم کند، چه برسد به اینکه بخواهد یک پایگاه مقاومت یا بخش‌های مختلف دیگر را تسلیم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که یک کودک جان خود را از دست داده و جامعه را احساساتی کرده، بخشی از همین جامعه به دنبال این است که کاسبی تجاری خود را با استفاده یا بهتر است بگوییم سوء استفاده، از همین احساسات مردمی انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنوشت چند میلیارد دلار از سرمایه‌گذاری‌های ایران در ونزوئلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، بسیاری از این پروژه‌ها نیمه تمام رها شده اند و یا پولی بابت آن‌ها پرداخت نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها فرمانده سابق سازمان اطلاعات سپاه شهر به شهر و محله به محله به سراغ مردم رفته و با آنها درباره اغتشاشات، جنس و محتوای آشوب‌ها سخن می‌گوید.

خبرگزاری دانا

امروز و هم‌زمان با سالروز فرمان امام خمینی (رح) برای تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب همایش پیشگامان رهایی در حسینیه پیر جماران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل اول اسپانیا به کاستاریکا توسط دنی اولمو در دقیقه 11 به ثمر نشست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سفرهای مقامات آژانس در چارچوب برنامه‌ای که گفت‌وگو و توافق می‌شود، انجام می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژاپنی‌ها در اولین دیدار خود در جام جهانی توانستند آلمانِ مدعی را شکست دهند و شگفتی‌سازی آسیایی‌ها را در جام جهانی قطر ادامه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به وعده داده شده مسئولان این استان، از تعیین باغ جنت به عنوان مکانی برای برگزاری تجمعات قانونی در شهر شیراز، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به نامحدود شدن واردات داروهای بیهوشی به کشور، از رفع کمبودهای غیربحرانی داروها تا دو ماه آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن هاشمی رفسنجانی، فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال‌استریت ژورنال مبنی‌بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای آرام کردن اوضاع ناآرامی‌های اخیر را تکذیب کرد.