یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وضعیت ویژه اقتصادی روسیه را تا پایان سال 2023 تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در پیامی به مردم کردستان با ابراز تاسف از اتفاقات چند روز اخیر در این استان تاکید کرد: از روشنفکران وحق‌طلبان کردستان می‌خواهم دست در دست هم نهیم و همه با هم مانع تکرار اتفاقات تلخ و حوادث ناگوار چند روز گذشته شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که در روزهای آینده با همتای روسیه‌ای خود گفتگویی با محوریت مسائل اوکراین انجام خواهد داد.

خبرگزاری مهر

قم - جانشین فراجا با بیان اینکه شرق و غرب صحنه گردانان اغتشاشات اخیر در کشور هستند گفت: دشمنان معتقدند بایستی به آرمان‌های انقلاب اسلامی تاخت چون ما منافع نامشروع آنها را به خطر انداخته ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دو روز پس از اعلام ایران، آغاز غنی‌سازی اورانیوم 60درصدی در فردو را تایید کرد. بلافاصله پس از این تاییدیه، تروئیکای اروپا نیز در بیانیه‌ای به اقدامات اخیر ایران در حوزه برنامه هسته‌ای‌اش واکنش تند نشان دادند. فلاحت‌پیشه، رئیس پیشین کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس بر این باور است که همه این اتفاقات نشانه‌ای از آن است که مدیریت چالش هسته‌ای از هر زمان...

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد که با «میدان‌دار کردن دلقک‌ها» می‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران آسیب برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام رستمی گفت: مقام معظم رهبری اجازه نداد که نیروهای مسلح برای حفظ امنیت اسلحه دست بگیرند بلکه این مساله باید با روشنگری حل شود ولو اینکه شاهد شهادت افراد باشیم. در جامعه امروز باید بیداری رخ دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان تفکر بسیجی را حلال مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: این تفکر است که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز محقق خواهد کرد و زمینه‌ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فراجا گفت: متأسفانه برخی از مدیران در حوادث اخیر اظهارنظرهای نابه‌جایی داشتند، آنهایی که خود را جزو خواص می‌دانستند امتحانشان را به خوبی پس ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: ضمن تایید اصل دیدار، نکته مهم قابل ذکر اینکه، بیشتر نقل قولها و موضوعات مورد اشاره در خبر، خلاف واقع و کذب است

خبرگزاری دانا

پاسخی که امام خمینی (ره) به سوال علی پروین داد: جبهه شما همان زمین فوتبال است و نشاطی که به مردم می دهید اجر رزمندگان را دارد...