یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: درمنظومه فکری گفتمان انقلاب اسلامی «اخلاق» یکی از مهمترین دال‌هایی است که در پیرامون نقطه مرکزی «اسلام ناب» وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می‌رسد دو کاپیتان اول پرسپولیس با رأی کمیته انضباطی این باشگاه محکوم شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مایه خرسندی است که بسیج با استفاده از نیرو‌های کارآمد و کم توقع توانسته یک مجموعه عظیم تولید و توزیع محتوا را شکل دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنان آذر ماهی شخصیت بسیار جذابی دارند آن ها واقع بین با روحیه بسیار بالا و همچنین علاقه مند به هنر هستند که در اجتماع زنانی بسیار موفق هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز عرضه دلار در سامانه نیما بیش از 5برابر تقاضا بود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد انتشار نشریه شاهد کودک با عنوان «جنگ شاهد کودک» روز چهارشنبه 2 آذر ماه با حضور 16 تن از فرزندان شهدای مدافع حرم در سالن اجتماعات موزه مرکزی شهدا برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرای دیدار دختر هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام مجتبی خامنه‌ای چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسب و کارهای مجازی در پلتفرم‌های داخلی که تا حدود 2 میلیارد تومان درآمد دارند، معاف از پرداخت مالیات هستند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اینکه تولید محتوای مفید برای جوانان یکی از مصادیق جهاد تبیین و فعالیت‌های انقلابی در فضای مجازی یک جهاد بزرگ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پریناز حاجیلو عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

به همت سازمان بسیج هنرمندان نشست سراسری مسئولین انجمن‌های هنری و ادبی بسیج برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالاً برایتان پیش آمده است که ناگهان خاطره‌ای شرم‌آور از گذشته‌ی دور را به خاطر می‌آورید و در زمان حال احساس شرم در شما زنده می‌شود. اما دلیل این یادآوری ناگهانی و غیرارادی خاطرات چیست؟

وب‌گاه عصر ایران

عارف نیا گفته است: در ماه‌های اخیر درخواستی از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ملاقات با اعضای بیت امام مطرح نبوده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هیچگونه تقاضایی از بیت امام راحل نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفر مقامات آژانس انرژی اتمی به ایران در چارچوب توافقات انجام می‌شود