یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور آلمان با بازوبندی که نماد غیرقانونی روی آن درج شده بود در ورزشگاه خلیفه حاضر شد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امروز در همایش دانشجویی پیش‌گامان رهایی گفت: هنجارشکنی‌ها و اقدامات سخیفی که در دانشگاه‌های کشور مانند شریف، تهران و امیرکبیر صورت گرفت انتقام دشمنان از پیشرفت‌های دانشگاهیان ما بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی ژاپن در اولین بازی خود در جام جهانی قطر موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را شکست دهد.

خبرگزاری دانا

ناصر بهروز گفت: بسیج نیروی معتقد، ارزان متعهد و خدمت گذار است، که بر کسی پوشیده نیست بنابر این توقع داریم که محصول دفتر صنعت یار هم همین‌گونه باشد زیرا برای ما بسیار مهم است که بعد از یک بازه زمانی شاهد باشیم که چند واحد راکد به چرخه تولید برگرشته باشد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، گفت: سفرهای مقامات آژانس در چارچوب برنامه‌ای که گفت‌وگو و توافق می‌شود، انجام می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست علی شمخانی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی، خبر مجازی دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور از 7 برابر شدن منابع و اعتبارات اشتغال‌زایی بنیاد شهید نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: بنابراین امروز نگرانی ما کمبود تسهیلات نیست، بلکه نگران این هستیم که بنیادهای شهید و ایثارگران در استان‌ها نتوانند این حجم از منابع را جذب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبر مجازی دیدار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خامنه ای واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدی نژاد در آبان1387 در سفر به خوزستان گفته بود «به برکت تحریم کشورهای زورگو، امروز کارخانه تولید یک میلیون تن فولاد را افتتاح کردیم. اگر تحریم باعث این پیشرفت و شکوفایی است ما از تحریم استقبال می‌کنیم.» او در ادامه با تاکید بر بی اثربودن تحریم ها و پیشرفت کشور گفت «این قطعنامه‌های شما مشروعیت و اثر ندارد. من امروز به آنها می‌گویم آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌دان شما پاره شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با به نتیجه نرسیدن مذاکره بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و بی جواب ماندن سوالات آژانس، پرونده ایران در آژانس در حال گذار از وضعیت «حقوقی» به «امنیتی» است. در واپسین باری که چنین وضعیتی برای پرونده هسته ایران حاکم شد، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خزانه‌داری آمریکا اسامی 3 فرد ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جماران نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه در حسینیه جماران گفت: دنیا را برای این خانم عزاخانه کردند. این احتمال وجود دارد که بگوییم پلیس یک نفر را کشته؛ شما چه می گویید که هزاران نفر را بی گناه کشته اید؟