یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

کوین مک کارتی یکشنبه شب با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس، کمیته ضد چین را تشکیل خواهد داد گفت دولت بایدن مقابل پکن ایستادگی کافی نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری ازجمله صابرین نیوز اعلام کردند مقرهای کومله در کویسنجق با 4 موشک هدف قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سباستین لوکورنو»، وزیر دفاع فرانسه اظهار کرد، این کشور به همراه متحدانش گزینه‌ها برای دستیابی به یک راه حل سیاسی برای جنگ در اوکراین را جستجو می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ائتلاف ضد ایران» گزارش سازندگی است از اتفاق آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان که در یک پیمان نانوشته فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داده‌اند. هفت‌صبح از «گوشی هندی، ساخت، مونتاژ ایران و با برند نوکیای فنلاندی» خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتقاد فضائلی از علم‌الهدی: عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توییتی منتشر کرد. مهدی فضائلی در توییتی نوشت: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متاسفانه بی‌حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند. سیداحمد علم‌الهدی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی‌اکبر ولایتی در یادداشتی با رد برخی شایعات هفته‌های گذشته مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد، گفت که ایران بنا ندارد به هیچ کشور همسایه‌ای تعرضی داشته باشد. در بحبوحه تشدید تنش‌ها بین تهران و باکو، بیان این اظهارات از سوی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی درباره قطعنامه اخیر شورای حکام علیه ایران گفت:«پیش از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصا یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.» اسلامی افزود: «ما از مدیرکل آژانس هم شنیده بودیم و وی تأکید داشت که صدور قطعنامه کمکی به پیشبرد امور نخواهد کرد. به نظر می رسد سه کشور اروپایی و آمریکا به استفاده از انواع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال‌های اخیر روز به روز بر تعداد منتقدان میلیاردرهای بزرگ افزوده شده است. اما در هفته‌ی غیرعادی‌ای که گذشت این انتقادها در میان کارهای خود این میلیاردرها گم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولایتی گفت: در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد. این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به خصوص همسایگان خود کوچکترین تعرضی داشته باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حاجی حیدری با بیان اینکه اعتراضات را مردمی و نسلی نمی‌داند اضافه کرد: «ما چندین سال است منتظر خروج و اعتراض گسترده مردم به دلایل اقتصادی هستیم و همین که مردم با این اتفاقات همراهی نکردند برای ما جای سوال دارد. اگر این اعتراضات برای یک نسل بود یا مردمی بود، شب‌ها نباید خواب می‌داشتیم. حتی اگر یک یا چند سکتور خاص مثل زنان یا حاشیه‌نشینان یا.... در این اعتراضات دخالت داشتند...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان رادیکال پس از تلاش برای جا زدن پادوهای داخلی دشمن به‌عنوان «مردم»،«روزنامه‌نگار»،«دانشجو» و... در جدیدترین اقدامات رسانه‌ای خود، پاک کردن ردپای تجزیه‌طلبان و تروریست در دستور کار قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: رییس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: اگر امروز بنا باشد برای این انقلاب شهید داده شود، بدون هیچ تردیدی روحانیت در صف اول است. در عین حال، مردم باید احساس کنند که یک طلبه چشمش را بر مشکلات آنان نبسته است و چشم بسته از و بی دلیل از همه چیز نظام دفاع کند.