یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تشییع 370 شهید در آبان 1361 و 23 هزار شهید استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا گفت: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف سربلند بوده‌اند و مردم اصفهان نیز در 25 آبان 1361 در آزمون ایثار در دفاع مقدس...

خبرگزاری دانا

بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم است و امروز بسیجیان، رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور خارجی نوشت: در خصوص اهمیت آذربایجان در طراحی کلان صفویه در رسمیت‌بخشیدن به مذهب حقه تشیع باید نگاهی به تاریخ این منطقه پیش از ظهور صفویه نیز داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

بن سلمان نیز بر حمایت کشورش از تلاش‌های انجام شده در زمینه محیط‌زیست، مقابله با چالش‌های اقلیمی و پیشبرد اهداف توسعه پایدار تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

مهران رجبی گفت: عزت را خدا می‌دهد، عزت را «فالوور» و «من و تو» نمی‌دهد. ما اجازه نداریم ناامید شویم و اصلاً حق ناامید شدن نداریم. بنده در این 2 ماه سیبل اول فضای مجازی کشور بودم. این همه آتش شعله‌اش از گور کیست؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در مورد پایان داعش به مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اسناد فرهنگی و سیاسی چهل و چند ساله انقلاب اسلامی است. این نامه که در نگاه اول سیاسی به نظر می‌رسد اما توجه به بندهای آن نشان می‌دهد وجوه و ابعاد مختلف فرهنگی دارد. فراز ابتدایی این نامه ظهور داعش را به فتنه از زمان امیرالمؤمنین (ع) تشبیه می‌کند. این خود برای اهل اندیشه...

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از مقامات کشورهای مختلف از جمله «اردوغان» و «محمد بن سلمان» در افتتاحیه جام جهانی قطر حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

دشمنان داخلی و بیرونی نظام، تمام برنامه‌های خود را برای پیگیری و عملیاتی نمودن سه‌گام تغییر باور، افکار و رفتار انجام می‌دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ختم شود تا پایان انقلاب و جمهوری اسلامی را جشن بگیرند، اما حضور مردم انقلابی در صحنه نشان داده که این تصورات یک خیال باطل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فواد حسین، وزیر خارجه عراق در نشست امنیتی منامه با اشاره به اینکه کشورش به دنبال ایجاد روابط قوی با تمام کشورها است گفت که دولت جدید عراق دنباله رو تهران نیست و این ادعاها غیرعادلانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که برخی رسانه‌های ایرانی اخیرا اظهاراتی منسوب به جان بولتون که درحال حاضر هیچ منصبی در آمریکا ندارد، منتشر کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: محبی‌نیا گفت: وی تصریح کرد: در مسئله برجام، بارها دوستان و نخبگان گفتند که برجام امری است که نباید به آن نگاه سیاسی داشته باشیم. متاسفانه در زمانی که برجام می‌توانست تبدیل به فرصتی برای ما شود، به خاطر مقاصد سیاسی جلوی آن گرفته و بعدها خواسته شد تا به نام خودشان توفیقی را آرایش دهند. با نهایت تاسف آن بزم شادی و آوازخوانی ما به هم خورد و امروز شرایط جامعه به شکلی است که دلار...

خبرگزاری مهر

برنامه مسابقات مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از مسئولان اعتقاد دارند که باید از خارجی‌ها کمک بگیریم و باید تسلیم شرایط آن‌ها شویم وگرنه چاره‌ای جز نابودی نداریم

وب‌گاه عصر ایران

اسلامی با بیان این که این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.