یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: آقای علم الهدی! یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

خبرگزاری دانا

نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست سالانه "ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه" که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد ادعاهای خود درباره ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان را تکرار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که رئیس‌جمهور بعدی کشورش برجام را پاره خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده رهبر انقلاب در جمع‌بندی سفر به استان سیستان و بلوچستان گفت: تدبیر حکیمانه و مهربانانه رهبر عزیز و عالیقدرمان که سرشار از لطف و محبت بود نسبت به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان، باعث شد بنده و دوستانم افتخار سفر به استان پیدا کنیم و به لطف خداوند متعال روزها و شب‌های پرخاطره‌ای را بین مردمان عزیز، خونگرم و غیور استان سپری کردیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه مسابقات مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل 1402-1401 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی فضائلی در توئیتی خطاب به احمد علم‌الهدی نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصمیم دولت آمریکا مبنی بر اعطای مصونیت به شاهزاده حامل این پیام است که وی باید بدون هرگونه مصالحه در راستای منافع ملی گرایانه عربستان فعالیت کند حتی زمانی که این منافع مستقیما در تضاد با منافع اصلی ایالات متحده باشد.

خبرگزاری مهر

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری به اظهارات امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتی با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه مشهد، نوشت: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه...

وب‌گاه ورزش سه

برنامه مسابقات مرحله سوم جام حذفی 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین از اجرای بیش از 400 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین سه هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی عربستان با تاکید بر این که تیمش از رقابت با مسی لذت خواهد برد عنوان کرد هیچ فشاری روی تیم او نیست.