یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.

وب‌گاه الف

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ که رؤیای ریاست‌جمهوری بعدی کشورش را در سرمی‌پروراند گفته که در روز اول ریاست‌جمهوری برجام را پاره خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

با نگاهی به ترکیبِ سریال‌های آماده پخش و حتی بلاتکلیف‌های رسانه ملی می‌توان نویدِ اتفاقات خوبی را برای فصل زمستان، نوروز و رمضان و سالِ 1402 در قابِ شبکه‌های تلویزیونی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عراق با بیان اینکه تحولات اخیر ایران ممکن است بر مذاکرات ایران و عربستان تاثیر بگذارد، خاطرنشان کرد که تهران و ریاض تمایل به تداوم این مذاکرات دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری العربیه، اعلام کرد: شاهزاده محمد بن سلمان در فرودگاه دوحه مورد استقبال شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی، معاون امیر قطر، قرار گرفت.

وب‌گاه الف

سفیر آکردیته ایران در اسلواکی با بیان اینکه ما با روسیه در حوزه‌های مختلف و خارج از بستر اوکراین، همکاری داریم که نه جدید است و نه پنهان، تصریح کرد: تسلیحات یا پهپادی برای استفاده در جنگ اوکراین در اختیار روسیه قرار نداده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، بزرگداشت روز جهانی فلسفه با عنوان «فلسفه و اخلاق اجتماعی» در روز دوشنبه 30 آبان‌ماه 1401 از ساعت 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. در این مراسم، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر عسکر دیرباز، خانم دکتر جمیله علم‌الهدی، دکتر محمدجواد لاریجانی، دکتر احمدحسین شریفی، دکتر سیداحمد غفاری، و دکتر حسین...

خبرگزاری مهر

مشهد - مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: دلیل اصلی نزاع غرب با انقلاب اسلامی پیشرفت ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی و حکمرانی دینی است.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه عراق با اشاره به اینکه کشورش به دنبال ایجاد روابط قوی با تمام کشورها است گفت که تلاش‌های بغداد برای میزبانی از مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد و دو کشور تمایل دارند که این مذاکرات ادامه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمید رسایی، فعال سیاسی در حمله به مادر کیان پیرفلک گفت: حمایت او از تروریست‌ها مشکوک است، باید مشخص شود او چه نسبتی با تروریست‌ها دارد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور خارجی نوشت: امروز باید با صدای بلند اعلام کرد که هر آذری، ایرانی است و هر ایرانی آذری است؛ ولو این‌که آن آذری و ایرانی در خارج از ایران باشد و گذرنامه دیگری داشته باشد.

خبرگزاری دانا

رجائیان گفت: کار عمرانی ازجمله خط‌مشی‌های باشگاه آلومینیوم است که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و با حمایت هیئت‌مدیره شرکت و باشگاه کلنگ زنی کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به‌زودی انجام می‌شود که نویدبخش یک اقدام اصولی در ورزش استان و کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

ولیعهد عربستان سعودی، برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر وارد دوحه شد.

خبرگزاری دانا

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: شمنان بدانند که هیچگاه نمی توانند به اهداف پلید و شوم خود برسند؛ دشمنان بدانند اگر امروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست؛ اما مکتب شهید سلیمانی وجود دارد و پیروان مکتب حاج قاسم به شما درس بزرگی خواهند داد که هرگز فراموش نخواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: گفته بودیم که صدور قطعنامه یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.