شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور گفت: طبق بیان قرآن شایعه‌پراکنان و دروغ‌پردازان همچون منافقین و کافرین هستند. دروغ‌پردازان و شایعه‌پراکنان، کسانی که می‌خواهند ادراک و شناخت را آن طور که خودشان می‌خواهند رقم بزنند و جنگ شناختی به راه می‌اندازند و اینها مانند منافقان است.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: در راستای سفرهای استانی شاهد ظرفیت های خوبی برای تولید کاغذ داخلی بودیم که با تجمیع تمامی ظرفیت ها، نهضت خودکفایی کاغذ بطور کامل تحقق خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

صهیونیست ها با روی کار آمدن دولت جدید در سرزمین های اشغالی، نگران شدید تر شدن درگیری های داخلی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در آیین ملی جهام تبیین تاکید کرد که بسیاری از خواص در قضایای اخیر مردود شدند و وظیفه شرعی و قانونی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنشگری رئیسی در یکسال ریاست قوه مجریه، حاکی از آن است که او در موقعیت بحران ها از حضور بین مردم امتناع می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 26 آبان ماه سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان انرژی اتمی از مجتمع صنعتی و تحقیقاتی و پرتودهی استان گیلان بازدید کرد.

وب‌گاه الف

در جلسه آتی هیات نظارت که هفته‌ی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌گردد، درباره شکایت فراجا از چهار نماینده مجلس تصمیم‌گیری می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ 8 آبان 1401 برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش در قم منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی و حساس منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی به شمار می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: آزادسازی سوسنگرد، نقطه کلیدی و حساس منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: متاسفانه دولت برنامه‌ای برای توسعه فرودگاه‌ها نیاورده است حالا با توجه به این که وزیر گفته وقتی وارد فرودگاه امام می‌شوم انگار وارد روستا شده‌ام شاید توسعه در فرودگاه‌ها بالاخره صورت گیرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان بسیجی به شهادت رسیده در ارومیه خبر داد و گفت: چهار نفر در رابطه با شهادت بسیجی سید عباس سید فاطمیه دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 26 آبان ماه سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرد: امروز که دشمن با هجوم همه جانبه و جنگ ترکیبی، نبردی تمام عیار علیه ایران اسلامی را آغاز کرده، لازم است با تأسی از درس آموخته‌های دفاع مقدس و بصیرت، اتحاد و انسجام، تحت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان را در نیل به اهداف...