شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: می‌توان گفت هر سفر استانی رئیسی به طور میانگین 5.17 میلیارد تومان برای دولت هزینه دارد. در این سفرها حدود 20درصد اعتبارات، صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود؛ بنابراین رئیسی برای هر سفر به‌طور میانگین سه میلیارد و 640 میلیون تومان حقوق و دستمزد می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: نهاد‌های امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران جزییات تفاهمنامه 42 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران و قرارگاه خاتم را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس اعلام کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی از ماموران امنیتی و انتظامی خواست نسبت به شناسایی آمران و عاملان حادثه تروریسی ایذه اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تأسف...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس در پیامی تاکید کرد: دشمنان آتش‌افروزان تکفیری بار دیگر مردم را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

وب‌گاه عصر ایران

هفته گذشته هیاتی متشکل از سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت خارجه طی سفر به وین دیدارهایی با مدیرکل و تیم فنی آژانس داشت، طی این دیدارها قرار شد هیاتی از آژانس نیز به ایران سفر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان حادثه خونین ایذه اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کدخدایی با حضور در ویژه‌برنامه شبکه المیادین لبنان گفت که هدف عناصر دشمن از تیراندازی در ایذه، ارعاب مردم و تحریک پلیس و نیروهای امنیتی است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر در یک بازی دوستانه به مصاف امارات رفت و موفق شد با نتیجه 5-0 به پیروزی برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت بازار گوشت، تأمین ارز 3میلیارد دلاری برای دارو و تجهیزات پزشکی و علت فرود پرواز زاهدان در فرودگاه امام خمینی از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوزه علمیه ایذه مورد حمله قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کره جنوبی و عربستان در حال ترتیب دادن دیدار بین یون سوک یول، رئیس جمهوری کره جنوبی و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان هستند که قرار است به سئول سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 شاهد عقبگرد قیمت سکه و قیمت طلا بود