شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

جمشید زهی از ساخت 102 واحد خانه محرومین و 500 واحد مسکونی طرح ملی مسکن در میرجاوه خبر داد.

خبرگزاری مهر

با نظر اکثر اعضای هیات عمومی دیوان عالی، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده 45 قانون مبارزه با مواد مخدر ملاک صدور حکم دانسته شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس قوه قضاییه گفت: همگان بر ضرورت انتقاد و انتقادپذیری تاکید دارند؛ اما محدوده این انتقاد چیست؟ انتقاد سازنده کدام است؟ طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمنان به واسطه اغتشاشاگران داخلی محکم وارد میدان شده و با شکست مفتضحانه دیگری روبرو شد و ملت ایران بار دیگر با ولایتمداری دشمنان خون خوار را ناکام گذاشت.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.

خبرگزاری دانا

زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان، قطب تولید موز در کشور به شمار می‌رود و کشاورزان این شهرستان ساحلی با مشکل با ابراز گلایه از واردات موز از کشور پاکستان و مرزهای شرقی (مرز ریمدان) خواستار جلوگیری آن را شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.

وب‌گاه فرارو

با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.

خبرگزاری دانا

هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.

خبرگزاری دانا

آیین رونمایی از کتاب "روزهای پیام بری" روایتی از زندگی غلامحسن حداد زادگان پیام رسان و راننده پیکر شهدا و نوشته روح الله شریفی در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

خبرگزاری دانا

با توجه به مرزهای گسترده سیستان وبلوچستان در حالی راه‌اندازی خطوط ریلی در دولت مردمی منجر به تحقق رونق اقتصادی شده است که تا قبل از فراهم شدن زیرساخت های ریلی، حمل گندم و کالاهای اساسی به استان از طریق ناوگان زمینی صورت می گرفت.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با آیت‌الله العظمی جوادی آملی نظرات مراجع و علما را راهگشای دولت برای حل مشکلات و اداره کشور دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرملین از دیدار مدیر «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا (سیا) با رئیس سازمان اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا پایتخت ترکیه خبر داد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ اتهامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست و نمایندگان در صحبت های خود به مساله وحدت توجه کنند.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از مواضع مراجع و علما در حمایت از دولت گفت: تدابیر و نظرات مراجع معظم راهگشای دولت در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مهدی شمس آبادی گفت: در راستای سفر رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.