شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان توجه به عدالت را از مهم ترین وظایف حکومت و دولت دانست و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به رفع فقر داشته باشد تا کسی نیازمند نباشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور: عفو یا تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی در جرائم مواد مخدر ملاک صدور حکم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز جوانان بسیجی یک شبکه سایبری مجازی برای انقلاب اسلامی شکل داده اند و ایفای نقش آنها هم بسیار موثر است اما دشمن در این زمینه صاحب فناوری است و سرمایه های زیادی در این حوزه به میدان آورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین گرامی داشت روز کتاب، کتابخوانی کتابدار، با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمد‌وند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی، دبیر‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه (24 آبان‌ماه) در تالار وحدت برگزار شد. اسماعیلی، وزیر فرهنگ...

خبرگزاری دانا

سردار سرتیپ سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج، گفت: مردم در تشییع پیکر و مراسم وداع با شهدای بسیجی مدافع امنیت، سنگ تمام گذاشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله انتقاد مطرح می‌شود واجد شرایط است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به رشد خلق ترافیک در پلتفرم‌های داخلی و رشد درآمدها از این مسیر، امکان حمایت پلتفرم‌ها از کسب و کارها وجود دارد، ضمن اینکه براساس آیین‌نامه حمایتی دولت، کسب و کارهای خرد که وارد پلتفرم‌های داخلی شوند، معافیت مالیاتی دو ساله دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قرآن را حافظ جمهوری اسلامی دانست و با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمن، حل مشکلات جاری را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

با نظر اکثریت اعضای هیئت عمومی دیوان عالی کشور، اعطای عفو یا تخفیف مجازات از سوی مقام معظم رهبری در محاسبه سابقه محکومیت قطعی موضوع بند پ ماده 45 (الحاقی 12. 7. 96) قانون مبارزه با مواد مخدر، ملاک صدور حکم دانسته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در نشست با اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات، به تبیین و تشریح برخی مقوله‌ها و گزاره‌ها پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا امروزه الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله «انتقاد» مطرح می‌شود، همگی واجد منطق و استدلال و اجتناب از توهین و تخریب است؟