شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 20 هزار واحد مسکونی تا پایان امسال احداث و به مددجویان تحویل خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حاشیه نشست گروه 20 در شهر بالی اندونزی جو بایدن و رجب طیب اردوغان با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین گفت: شماری از کشورها به شدت در تلاش هستند تا اقدام به بازنویسی تاریخ و تضعیف مسکو کنند، اما روسیه در برابر چنین اقدامی مانعی ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس مجلس تعامل در جهت اجرای عدالت را مهمترین هدف انعقاد تفاهم‌نامه بین قوای مقننه و قضاییه دانست و گفت: این نوع تعامل بین سران سه قوه که از طریق ایمان، باور و همراهی بتوانند به رفع مشکلات کشور بپردازد در تاریخ وجود نداشته است.

خبرگزاری مهر

زاهدان - راه‌آهن چابهار - زاهدان با طول بیش از 600 کیلومتر طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور به شمار می‌رود و طبق پیش‌بینی‌ها، تکمیل این ابرپروژه درآمد حداقل 300 میلیارد تومانی به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

ساسان کرمی گفت: اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز در قزوین برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله جوادی آملی مردم ایران را مردمی محترم، فهمیده و فداکار دانست و تاکید کرد: مردم جایگاه مهمی دارند و باید با عزت و آبرو اداره شوند.

وب‌گاه الف

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان ما را مشغول به کار کند یا به او تسهیلات 150 میلیونی می دهیم، یا به آن کارفرما حق بیمه این فرد را با صورت ماهانه پرداخت خواهیم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهرستان خاش مقصد دومین سفر شهرستانی هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سند آمایش سرزمینی این وزارتخانه در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و عدالت هم‌سو با اسناد بالادستی نظام و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تدوین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی درگذشت محمود شریعت زاده را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه تعامل و تعامل و تفاهم با مجلس نافی استقلال دستگاه قضا نیست، بر تشکیل کارگروه‌های مشترک استانی بین دادگستری‌ها و نمایندگان مجلس تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از عناصری که با موضع گیری های بعضا نادرست مقدماتی برای این آشوب ها فراهم می کردند با درک این شرایط و توجه به حساسیت ها و نگرانی ها باید در مواضع خود بازنگری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سید محمد خاتمی در پی درگذشت محمود شریعت زاده پیام داد.

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، به‌طوریکه حدود 80 درصد کتاب‌های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می‌شوندکه به همین مناسبت فردا جشنی را تدارک دیده‌ایم.

خبرگزاری مهر

زاهدان - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 42 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.