شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، به‌طوریکه حدود 80 درصد کتاب‌های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می‌شوندکه به همین مناسبت فردا جشنی را تدارک دیده‌ایم.

خبرگزاری مهر

زاهدان - رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 42 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور با آیت‌الله العظمی جوادی آملی دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور امروز سه شنبه به منظور انجام دیدار با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم و ارایه گزارشی از عملکرد یکساله دولت در حوزه های مختلف به این استان سفر کرد.

وب‌گاه الف

در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که با معرفی کتابخانه‌ها، مسئولان و کتابداران نهادی برگزیده کشور برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینکه بخش مهمی از نیاز داخلی صنعت نشر کشور برطرف شده، به‌طوریکه حدود 80 درصد کتاب‌های درسی با کاغذهای تولید داخل تامین می‌شوند، سخن گفت.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در هفته بسیج امسال 628 برنامه در استان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات اعزامی رهبری به سیستان و بلوچستان پس از سفر به منطقه سیستان و شهرستان زابل در دومین سفر شهرستانی خود به شهرستان خاش سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اولین دیدار سران استرالیا و چین بعد از نشست سال 2016 با ملاقات دوجانبه نخست‌وزیر کانبرا و رئیس‌جمهور پکن در حاشیه نشست گروه 20 در بالی اندونزی برگزار شد. منابع رسانه‌ای استرالیایی از دیدار روز سه شنبه (امروز) «آنتونی آلبانیز» نخست‌وزیر این کشور با «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور چین و درخواست او برای برداشتن تحریم کالا‌های صادراتی استرالیایی خبر دادند. به...

خبرگزاری دانا

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امروز شاهد روابط خوب میان دولت و ملت هستیم و تعامل مناسبی میان مردم و اعضای دولت وجود دارد و دولتمردان با چهره ای گشاده و صمیمانه از ارتباط با مردم استقبال می کنند.

خبرگزاری مهر

فراخوان شرکت در همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی آغاز شد این همایش ملی توسط سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

شهردار زنجان با اشاره به خواب شش ساله مجتمع تجاری و خدماتی بازارچه میوه تره بار گلشهر گفت: تعلل در اجرای پروژه‌ها به حیثت شهرداری ضربه میزند.

خبرگزاری دانا

اولین نشست مشترک اعضای کارگروه مرکزی و دبیران کارگروه استانی تفاهم‌نامه قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی امروز در محل کمیسیون تلفیق مجلس با حضور معاون اول قوه قضاییه و معاونین روسای کل دادگستری‌های کل کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در تازه‌ترین اظهاراتش در خصوص وضعیت فرودگاه امام سخنان متفاوتی گفته است.

خبرگزاری اکو نیوز