شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

استاد علامه طباطبایی صاحب تفسیر 20 جلدی المیزان که در فلسفه اسلامی جایگاه والایی دارد و افراد سرشناسی همچون شهید مطهری، بهشتی و رهبر انقلاب افتخار شاگردی ایشان را دارند، در چنین روزی دیده از جهان فرو می بندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از معامله گران باور دارند نرخ دلار در واکنش به افزایش سطح تنش های کشور های غربی و ایران آرایش صعودی به خود گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی 42 نفر از دستگیرشدگان حوادث اخیر در استان با منویات مقام معظم رهبری و تدابیر قضایی در نظر گرفته شده خبر داد.

خبرگزاری مهر

زابل - نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب گفت: منطقه سیستان و بلوچستان به عنوان جلوه‌گاه وحدت شناخته می‌شود و دشمنان نمی‌توانند و نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به ادعاهای رئیس جمهور آذربایجان گفت: علی اف در حالی، از لزوم توجه به حقوق آذری زبان های ایران سخن می گوید و از جدایی آن سوی ارس ناله میکند که کشوری به نام آذربایجان در واقع متشکل از مناطقی است که طی قرارداد گلستان از ایران جدا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قریب به 100 نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان مورد رافت قرار گرفتند که 42 نفر آزاد شدند و 58 نفر به زودی آزاد می‌شوند.

خبرگزاری دانا

روزبه گفت: امروز با توجه به وجود فضای مجازی ذائقه مردم بیشتر سمت کتاب‌های کوتاه و نسخه‌های دیجیتال هدایت‌شده و البته کتاب‌های صوتی را می‌توان از نوآوری‌های دهه‌های اخیر دانست و امروز از جایگاه قابل قبولی در بین مردم و خصوصاً جوانان برخوردار است.

خبرگزاری دانا

سلیمانی گفت: می‌بایست آگاه‌سازی مردم و فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی را ارتقاء دهیم تا افراد در این فضا کمتر دچار آسیب و معضلات و مشکلات مالی و خانوادگی شوند و قطعا چنین محتواهایی می‌تواند کمک موثری به جامعه باشد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا از آزادی 42 نفر از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در استان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضایی در نظر گرفته شده در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: استکبار جهانی در اوج خشم، عصبانیت و دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و برای ضربه زدن به نظام دست به هر کار می‌زند اما همواره شکست خورده است.

خبرگزاری دانا

خدیجه نجفی گفت: همچنان مواردی از کمبود سرم و آنتی بیوتیک در داروخانه های استان کرمانشاه وجود دارد زیرا توزیع به صورت قطره چکانی انجام می شود

خبرگزاری دانا

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کمبود دارو مهمترین مسئله است و با توجه به داده‌های موجود در سامانه تیتک و تجزیه تحلیل این سامانه، غافلگیر شدن در موضوع کمبود دارو پذیرفته نیست.