شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

نخست‌وزیر استرالیاگفت: «استرالیا به دنبال یک رابطه پایدار با چین است. ما اختلافات بزرگی برای مدیریت (روابطمان) داریم اما همیشه زمانی که گفت‌و‌گو داشته باشیم و بتوانیم سازنده و محترمانه و همچنین صادقانه درباره این اختلافات صحبت کنیم، وضعیت بهتری خواهیم داشت».

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور گفت: ببینیم دشمن با آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌خواهد نجاتشان دهد چگونه رفتار کرد.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: کارگران علاوه بر اینکه با جهاد اقتصادی توطئه های دشمن را خنثی می کنند امروز در جنگ شناختی و با آگاهی و بصیرتی که داشتند در مقابل تحریکات دشمنان و فریب های آنها ایستادگی کردند و این نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب در بین اقشار مختلف مردم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله نوری همدانی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور گفت: پایین بودن ارزش پول ملی، نبود نظارت بر قیمت ها، اخذ دیر کرد مشکلاتی هستند که باید با برنامه ریزی دقیق برطرف شوند. نباید مردم از گرانی و سختی معیشت رنج ببرند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه ایالات متحده خبر «حمایت» از سازمان مجاهدین خلق در آلبانی و «آموزش» اعضای این گروه را رد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: افراد هتاک به بنرهای مزین به تصویر رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در سایه اشراف اطلاعاتی و اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خرم، وزیر راه در دولت اصلاحات روایتی دست اول و مهم از ساخت فرودگاه امام خمینی دارد و تاکید دارد که متاسفانه استانداردهای مد نظر در این پروژه رعایت نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اثقتصادنیوز: آیت الله نوری همدانی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور گفت: پایین بودن ارزش پول ملی، نبود نظارت بر قیمت ها، اخذ دیر کرد مشکلاتی هستند که باید با برنامه ریزی دقیق برطرف شوند. نباید مردم از گرانی و سختی معیشت رنج ببرند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد ترجمه گفت‌وگوی فرانسیس فوکویاما با مجله بولتن را منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام رئیس هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی نقد و مناظره از ایجاد خانه ملی گفت‌وگو در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان گفت: در سخنرانی‌ها با حرف‌های مبهم و یکی به میخ و یکی به نعل زدن و طرح مباحث تحریک کننده و زیر سوال بردن نظام آسیب می‌زنند؟! این‌ها باید جواب بدهند چرا که در این ناامنی‌ها مقصر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جار و جنجالی که حول تیک آبی به‌پا شده، باعث سردرگمی کاربران عادی، آگهی‌دهندگان بزرگ و سلبریتی‌ها شده است. این پلتفرم اکنون با حساب‌های جعلی و تقلیدی روبه‌رو شده و تلاشش برای مقابله با آن‌ها به نظر موثر نبوده، زیرا ایلان ماسک هفته گذشته نیمی از کارمندان توییتر را اخراج کرد و در نتیجه نظارت بر محتوا در این پلتفرم، به میزان قابل ملاحظه‌ای کمتر شده است.