یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

روز دوم رقابت‌های مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت در آستانه «شانزدهم آذر روز دانشجو» با حضور در جمع فعالان بسیج دانشجویی به سوالات آنان پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است که موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

خبرگزاری دانا

یک رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه اکنون سال 2015 نیست نوشته که همراه کردن چین و روسیه برای اعمال فشار بر ایران در مذاکرات هسته‌ای دشوار است.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان گفت: من فقط در بلندگو نمی‌گویم من را نقد کنید؛ همواره در مواردی هم که در رسانه ملی حاضر شدم خواسته ام که به جای سوال‌های صوری، سوال‌های جدی از من بپرسند و مرا نقد کنند؛ ممکن است حتی نتوانم به آن سوال جواب بدهم و خطا کنم، اما اشکالی ندارد.

خبرگزاری دانا

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از اینکه رئیس جدید کابینه این رژیم هم سیاست‌های شکست خورده خودش را علیه ایران در پیش گرفته شادمان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دیدار امروز (دوشنبه) حسین امیرعبداللهیان و فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت. امیرعبداللهیان ضمن تاکید بر روابط راهبردی دو کشور بر ضرورت تمرکز ویژه بر ارتقای روابط اقتصادی و تجاری یاد کرده و اظهار داشت، تبادل هیأت‌های مختلف در سطوح عالی طی چند ماه گذشته، افتتاح اولین...

خبرگزاری دانا

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: احیای ماموریت‌های جهاد سازندگی یکی از راه‌کار‌های برون‌رفت از وضعیت نامطلوب فعلی در حوزه تامین مواد غذایی برای سفره عموم مردم و رسیدگی به مناطق محروم است.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره گزاره "از هر سه ایرانی یک نفر دچار اختلال روانی است" که از قول وی در رسانه ها بازتاب یافت، توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس _ ایرنا_فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان با معاون استاندار هرمزگان روز دوشنبه دیدار گفت وگو کردند. این ناوگروه تا 17 آذرماه مهمان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش است.

خبرگزاری دانا

همزمان با نزدیک شدن به زمان خروج نظامیان آمریکایی از عراق، یک منبع امنیتی از تقویت استحکامات امنیتی در پایگاه هوایی عین الاسد در غرب الانبار خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه کشورمان بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی سران آستانه در تهران در سال آینده میلادی را تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم، نوشت: بنا نیست سخنگویی و اطلاع رسانی در دولت سیزدهم یک طرفه و به صورت کلیشه ای باشد؛ آن چه تکمیل کننده مفهوم و کارکرد سخنگویی است، ارتباط دوسویه و نمایندگی افکار عمومی در جلسات تصمیم ساز دولت است.