یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه برای رسیدن به یک توافق خوب جدی هستیم، نوشت: توافق باید جامع باشد که مردم به طور ملموس نتایج آن را احساس کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر سربازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان موسوم به «سیگار» در گزارشی با نگاه به کابینه دولت سرپرست طالبان اسامی افراد ارشد مورد تحریم را اعلام کرد. براساس این گزارش، «محمد حسن آخوند» نخست وزیر طالبان، «ملا عبدالغنی برادر» و «عبدالسلام حنفی» معاونان وی در فهرست تحریم‌ها قرار دارند. به گفته این گزارش، بسیاری از مقامات دولت موقت طالبان...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان جبهه مقاومت آنچه که در عرصه میدان نتوانستند به دست بیاورند را در جنگ اقتصادی دنبال می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (دوشنبه) در پستی اینستاگرامی درباره مذاکرات وین نوشت: توافق باید جامع باشد که مردم به طور ملموس نتایج آن را احساس کنند. وی افزود: برای رسیدن به یک توافق خوب جدی هستیم. توافق باید جامع باشد که مردم به طور ملموس نتایج آن را احساس کنند. وزیر خارجه خاطرنشان کرد: آنچه که هیأت ایرانی به عنوان متن مکتوب ارائه داده،...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو تأکید کرد: حماسه‌ی شانزده آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و رژیم منحوس ستم‌شاهی است.

خبرگزاری دانا

جعفر خسروی گفت: روند افول قدرت آمریکا عامل اصلی بدبختی ها و مشکلات بشریت و به ویژه مسلمانان در عصر حاضر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه آمریکایی با بیان اینکه دولت «جو بایدن» اکنون برای هدایت گفتگو‌های وین در جهت مطلوب خود چشم به روسیه و چین دوخته به دشواری‌های پیش روی واشنگتن برای همراه کردن این دو کشور جهت فشار بر ایران اذعان کرده است. روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده در شرایطی که مذاکرات وین در خطر فروپاشی قرار گرفته دولت بایدن احتمالا مجبور خواهد بود برای پایان...

وب‌گاه الف

شهردار تهران با اشاره به اینکه در شهرداری به دنبال این هستیم که هویت علم و فناوری را با در دست قرار دادن متن جامعه و مردم و نخبگان خلق کنیم، گفت: تهران نیازمند هویت‌هایی مانند علم و فناوری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: توافق باید جامع باشد که مردم به طور ملموس نتایج آن را احساس کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دلاوری در انتقادی تند در خصوص بی‌ثباتی بازار ارز گفت: تا انتقاد می‌کنیم آقایان مسئول می‌گویند تاثیر روانی مذاکرات است خیالتان راحت! نه آقایان ما خیالمان راحت نیست!

وب‌گاه عصر ایران

بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه صنعتی شریف دیگر برنامه رییس جمهور خواهد بود