دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه ضریب برخورداری روستاهای آذربایجان‌شرقی از راه آسفالته پایین‌تر از میانگین کشوری است، گفت: درصدد بهبود وضعیت راه های روستایی استان هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای آنکه وزیر جدید راه و شهرسازی (وزیر مسکن) بتواند بر مشکلات موجود در این بخش غلبه کند، یک پازل پیش‌روی خود دارد که برای حل آن باید چهار حرکت اصلی انجام دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2456 ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.8 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: اشتغال، مسکن، تورم و سایر مطالبات مردم باید حل شوند چراکه بسیاری از اعتراضات به خاطر وضع معیشتی، مشکلات جوانان در امرار معاش و موضوعات اقتصادی کشور است.

خبرگزاری تسنیم

برخی اتحادیه‌ها به بهانه ناکافی بودن متراژ مغازه، جلوی صدور یا تمدید پروانه صنفی متقاضیان را گرفته‌اند. در همین خصوص وزارت اقتصاد اخطار داده که با متخلفان برخورد قضایی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

در برنامه هفتم توسعه، فضای حیاتی ترانزیت و مبادله ایران می تواند منطقه آسیای میانه باشد. اتحاد بین المللی نیازمند اعتماد بین المللی است که شاید بتوان از ابزار اتحاد شانگهای این اعتماد را به وجود آورد.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی کارنامه یک‌ساله دولت در این بخش نشان می‌دهد این طرح با چند مساله مهم مواجه است که لازم است وزیر جدید، حتما به آن توجه کند و برنامه‌های خود را براساس آن تدوین و اجرا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: دولت سیزدهم ماموریت ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال برای چهار سال متوالی را در دستور کار قرار داده است؛ اما کارنامه یک‌ساله اجرای این برنامه، عملکرد مطلوب و موفقی را نشان نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این‌روز‌ها خانه‌دار شدن یک آرزوست و قیمت بسیار بالای مسکن باعث شده که طرح‌های عجیب و غریبی از مسئولین بشنویم.

وب‌گاه فرارو

زاوه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا واردات خودرو‌های فرانسوی ممنوع شده است، گفت: به اعتقاد بنده دلیل این موضوع دیدار مکرون رئیس جمهور فرانسه باید برخی از مخالفان ایران بوده است، در واقع این تصمیم یک حرکت نمادین بوده که انجام شده، زیرا قبل از اعلام ممنوعیت، خودرو‌های فرانسوی در لیست واردات وجود داشته اند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی پیروزی افتخار‌آمیز تیم ملی فوتبال کشورمان را در رقابت‌های جام‌جهانی تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد که دستورکار این جلسات به شرح زیر است: - ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی - گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان) - گزارش کمیسیون قضائی و...