دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

قیمت خودرو امروز شنبه 5 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه ترمیم کابینه آغاز شده است، گفت: گاهی اوقات با جوسازی‌های رسانه‌ای، فردی را که خوب دارد کار می‌کند بد جلوه می‌دهند یا وزیری که عملکرد مطلوب ندارد را حمایت می‌کنند و خوب جلو می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برپایه گزارش موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان می‌دهد که در این هفته روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی ندارد، ضمن آنکه این روند کاهشی است.

خبرگزاری مهر

رئیس و اعضای کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با دکتر کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

65 تا 70 دلار در هر بشکه به‌عنوان سقف قیمت روسیه که توسط گروه 7 پیشنهاد شده، نمی‌تواند بلافاصله درآمد نفتی پوتین را کاهش دهد، چون نفت این کشور در حال حاضر پایین تر از این رقم در بازار معامله می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموعه‌ای 4تکه‌ای شامل «صورت مسائل اساسی بخش مسکن»، «جعبه‌ابزار دستیابی به رونق غیرتورمی»، «تله‌های سیاستی مقابل وزیر» و همچنین «فرصت عضو جدید کابینه» وجود دارد که اگر به شکل مناسب توسط سیاستگذار این بخش چیده شود، این بازار بعد از حداقل 4سال، از ابررکود تورمی خارج خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز بارش ها در نوار غربی کشور و در دامنه های جنوبی البرز شدت یافته و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخ به سوال نمایندگان در جلسات کمیسیون‌های مجلس حضور خواهند یافت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر خارجه استونی اعلام کرد که سقف قیمت نفت روسیه که توسط کمیسیون اروپا پیشنهاد شده بسیار بالا است و ممکن است استونی آن را وتو کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ما در شورای عالی حفاظت فنی و با کمک دیگر دستگاه‌ها تلاش کردیم تا مطالبه ثبت شغل دریانوردی در لیست مشاغل سخت و زیان آور به سرانجام برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سیدحسن قدسی پور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست هم اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی با موضوع واگذاری ایران خودرو و سایپا گفت: باید در دانشگاه از دور اندیشی و آینده نگری صحبت کنیم و عمل را جایگزین فکرکنیم. وی با تاکید بر آغاز مطالعات و انجام تحقیقات...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیرکار با بیان اینکه در حال حاضر، سهم مشاغل خانگی ما 3درصد است گفت: تلاش ما بر این است تا به سهم 15 درصدی مشاغل خانگی در بازار کار ایران برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این خبر به بررسی قیمت انواع جک خودرو در بازار پرداختیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو در بازار روند صعودی خود را حفظ کرده. فعالان بازار می‌گویند بازار در رکود است. پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آینده نیز بازار به همین روند ادامه دهد.

خبرگزاری دانشجو

طاعتی، فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک و عضو شرکت امید آفرینان مهندسی آینده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره محصول ساخته شده این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما در زمینه مهندسی بافت و پزشکی ترمیمی فعالیت می‌کند. محصولی که در این شرکت ساخته می‌شود، دستگاه چاپگر سه بعدی زیستی و سنتز جوهر‌های زیستی است. وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شرکت "امید آفرینان...