دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد که دستورکار این جلسات به شرح زیر است: - ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی - گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول (اعاده شده از شورای نگهبان) - گزارش کمیسیون قضائی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «علی سلاجقه» در حاشیه بازدید از موزه حیات وحش و طبیعی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: استان کهکیلویه و بویراحمد را از لحاظ تنوع زیستی، توپوگرافی، شرایط اقلیمی و داشتن مدار شریف دوستدار منابع طبیعی و محیط‌زیست بعنوان قلب زاگرس می‌شناسم. وی اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به حفظ محیط زیست، منابع آب، حیات وحش...

وب‌گاه خبر آنلاین

کافیه بذاریم دستشون رو شونه هم، سرود پیروزی زمزمه کنن، بی شک از هر سدی عبور میکنن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 3 هزار و 436 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 686 میلیاردی هفته پیشین، افت 7 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرانجام خصوصی سازی صنعت خودرو به کجا رسید؟، مشکلی در تامین سوخت نداریم و همراهی کم رنگ بانک ها در پرداخت تسهیلات به مسکن از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی نسبت تعداد و ارزش چک‌های برگشتی به کل چک‌های مبادله‌ای نشان می‌دهد که بیشترین نسبت تعداد چک‌های برگشتی به کل چک‌های مبادله‌ای در استان به ترتیب به استان‌های چهارمحال بختیاری (10.3 درصد)، کردستان (9.9 درصد) و خراسان شمالی (9.7 درصد) اختصاص یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تازه‌ترین آماری که بانک مرکزی از جریان مبادلات چک منتشر کرده نشان می‌دهد که در مهر ماه سال جاری حدود 6.4 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 318.5 هزار میلیارد تومان مبادله شده است که از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 5 و 4.9 درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: یکشنبه در اردبیل و گیلان و دوشنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی، کاهش دمای 6 تا 8 درجه‌ای رخ می‌دهد.

خبرگزاری دانا

امام جمعه اردبیل با تبیین عملکرد نیروهای امنیتی ایران در حوادث اخیر گفت: نیروهای امنیتی ایران در اوج اقتدار با عطوفت، دلسوزی و مماشات با جوانان اغفال شده کار بی نظیر کردند که البته حساب قاتلین مسلح جدا است و بزودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با نگاهی به اوضاع نقشه بازار این روزها می‌بینیم همچنان بازار بورس تهران در یک بلاتکلیفی بزرگ قرار گرفته است و ابهامات همچنان پابرجا است. این روزها با عرضه محصولات گروه ایران خودرو در بازار بورس کالا، بازار به این گروه توجه بیشتری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران در آخرین روز کاری هفته اخیر با این که در نیمه اول بازار با رشد بیش از 3 هزار واحدی کار خود را شروع کرد. اما در ادامه و در نیمه دوم بازار کمی از این رشد را پس داد تا در نهایت با افت در نیمه دوم بازار، با رشد 2 هزار و 500 واحدی کار خود را تمام کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرواز تهران به کرمانشاه شرکت هواپیمایی ایران ایر، بعد از ظهر امروز به علت شرایط نامساعد آب وهوایی ابطال شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر خوش برای یارانه بگیران، یارانه برخی از افراد سه برابر میشود برای جزییات بیشتر. این خبر را بخوانید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهای خوبی خواهیم داشت و در حوزه بنادر مسافری نیز 9 فروند اسکله جدید ایجاد می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه کرج _قزوین هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: عرضه پژو 207 در بورس کالا، اعلام چندباره آغاز ثبت سفارش خودروهای وارداتی و کاهش نسبی قیمت دلار از عوامل تاثیرگذار بر بازار این هفته خودرو بود. هرچند در این هفته نیز شاهد افزایش قیمت خودرو بودیم اما شیب افزایش قیمت ها کاسته شده بود. به عنوان مثال قیمت پژو پارس ELX-TU5، که هفته گذشته شاهد 13 میلیون تومان افزایش بود در این هفته تنها 2 میلیون تومان افزایش به ثبت رساند.