دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد برآیند سه جلسه هم‌اندیشی با فعالان صنعت خودرو و اساتید دانشگاه را تمرکز بر اهلیت و توان مدیریتی خریدار عنوان کرد و گفت: اگر بخش خصوصی بیاید و واقعاً مدیریت خودروسازی کشور را در دست بگیرد حتماً نگاه می کند که دولت در آینده چه تعاملی می خواهد با او داشته باشد و بدون تدوین سند تنظیم گری صنعت خودرو این مسیر با مشکل مواجه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به کشور احتمال اختلال و لغزندگی معابر وجود دارد بنابر این مسافران مراقب باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اعلام کردیم که ما می‌توانیم ظرف یک سال قطعات مورد نیاز خودرو را تامین کنیم.

خبرگزاری مهر

نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: اتوبوس شهری city12 گروه بهمن بسیار با کیفیت، مدرن و مورد نیاز کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستورکار این هفته اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح 2 فوریتی ایجاد معاونت راهبردی انرژی ذیل نهاد ریاست جمهوری در جلسات این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اعلام کردیم که ما می‌توانیم ظرف یک سال قطعات مورد نیاز خودرو را تامین کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: پیش بینی می شود ارقام سود سهام عدالت دو برابر سال گذشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که پیش بینی می شود ارقام سود سهام عدالت دو برابر سال گذشته باشد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد 9 اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنایع همگن گفت: آخرین باری که خودرو در بورس عرضه شد، این محصول 50 میلیون تومان ارزان تر از بازار به دست مصرف کننده رسید و 170 میلیون تومان نیز خودروسازان بیش از قیمت کارخانه فروختند.

وب‌گاه عصر ایران

پس از رصد و پایش لحظه به لحظه مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی و مراکز فرعی در اروند رود همچنین پیگیری از مبادی بین المللی، 6 نفر خدمه این شناور نجات و از خطر مرگ نجات یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نفت روز جمعه، در آخرین روز معاملات هفته جاری که تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای چین برای سوخت و سقف قیمت غرب برای نفت روسیه قرار داشت، افزایش یافت.