دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت نفت روز جمعه، در آخرین روز معاملات هفته جاری که تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تقاضای چین برای سوخت و سقف قیمت غرب برای نفت روسیه قرار داشت، افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد رضا رضایی کوچی گفت: بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات به مسکن به خصوص پروژه های نهضت ملی بسیار کم رنگ عمل می کنند.

خبرگزاری تسنیم

در گام نخست خرید خودرو در بورس مشتریان باید در سامانه سجام ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانا

بهمن امیری مقدم بر لزوم ویژه دیده شدن استان کرمانشاه در بازار سرمایه تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: بازار سرمایه کشورمان که سال 90 تنها پنج درصد در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی نقش داشت توانست سهم خود را به 25 درصد برساند.

خبرگزاری مهر

سومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت روز انواع خودرو‌های ایرانخودرو و سایپا را در جداول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصولگرا و عضو پیشین شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد دولت سید ابراهیم رییسی می گوید:«فرد را اعدام می کنند به این دلیل که سکه طلا از 800 تومان به یک و نیم میلیون افزایش یافت. همین که داشتید آن شخص را اعدام می کردید به 5 میلیون تومان رسید. آن بقیه اش را کی اضافه کرده است؟ این یک مشکل حاکمیتی است. نقش باندهای سکوت کننده متصل به ثروت و قدرت را نبایم دست کم بگیریم.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: 2 خودروساز بزرگ کشور اکنون حدود 130 تا 150 هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارند. البته سهم 5 درصدی دولت در ایران خودرو و 17 درصدی در سایپا لزوما ملاک نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک روان در جاده‌های کشور خبر داد و اعلام کرد که در برخی از محورهای سه استان کردستان، کرمانشاه و ایلام بارش باران گزارش شده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

خبرگزاری مهر

بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار هفته آینده مجلس است.

خبرگزاری دانا

شهریار حیدری گفت: کرمانشاه می‌تواند ناجی غرب کشور باشد و با وجود استعدادهای فراوانی که در کشور وجود دارد حق این استان رتبه اول بیکاری نیست.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در اجرای قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی چندان موفق نبوده‌ایم، گفت: در این زمینه ضعف وجود دارد و وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی نتوانسته‌اند به وظیفه خود عمل کنند.

خبرگزاری دانا

از هفت کارآفرین نمونه سیستان و بلوچستان که در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر، حائز رتبه شدند تجلیل به عمل آمد.