دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و بارش باران در اکثر استان‌های غربی و کاهش دمای 6 تا 8 درجه‌ای در برخی استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت جهانی نفت در روز جمعه 4 آذر 1401 افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بحث مدیریت پایانه‌های مرزی بین وزارت راه، گمرک و اخیرا وزارت کشور به یک چالش تبدیل شده که معاون اول رئیس‌جمهوری دستور بررسی این موضوع را صادر کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اصلاح ارز ترجیحی، مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یک الزام عقلی و اقتصادی بود که دولت سیزدهم جسارت اجرای آن را داشت و دولت زمانی دست به این اصلاح زد که تمام اقتصاددانان اذعان به درستی و ضرورت آن داشتند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 33 سنت معادل 0.39 درصد افزایش به 85 دلار و 67 سنت رسید.

خبرگزاری مهر

اردبیل - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مشکل دارو هفته آینده حل می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می شود که پیش بینی می شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، توازن عرضه و تقاضا، معمولاً معیار اصلی ثبات یا نوسان در هر بازاری است و بازار ارز هم از این قاعده خارج نیست. ازآنجاکه اقتصاد ایران به طور سنتی وابسته به درآمد‌های نفتی است، حجم بازگشت درآمد‌های ارزی به اقتصاد، نقشی تعیین‌کننده در برقراری تعادل در بازار ارز دارد. میزان فروش و وصول درآمد‌های نفتی و قیمت هر بشکه نفت و فرآورده‌های نفتی همچنین نقش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) 4 سیلندر مدل 2019 با افزایش 380 میلیون تومانی مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی بررسی قیمت ها در بازار خودرو، شیب افزایش قیمت‌ها در میان خودروهای خارجی تندتر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان اینکه دولت سیزدهم با سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی، سیاست فروش نفت خام را تغییر داد، اظهار داشت: سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی مهمترین راه برای خنثی‌سازی تحریم‌ها است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها از جمله صمت، راه و شهرسازی و کار، به علت حجم گسترده برنامه‌ها و حوزه‌ها، یک وزیر نمی‌تواند امور آنها را مدیریت کند لذا نیازمند تفکیک هستند.