پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از فردا وارد کشور می‌شود، شنبه از کشور خارج شده و هفته آینده جوی آرام بر کشور حاکم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اولین بار است که خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص، تنها دو محصول پرتیراژ خود را در قالب یک طرح فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.

وب‌گاه گسترش

کاهش مصرف کالاهای مختلف به این معناست که بسیاری از مشاغل کماکان در رکود سنگین به سر می‌برند و خبری از رونق نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

فروش فوری پژو 207 از 30 آبان ماه ویژه عموم آغاز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج قرعه‌کشی فروش فوری ایران خودرو روز چهارشنبه، 25 آبان 1401 پس از برگزاری قرعه‌کشی بر روی سایت این شرکت خودروسازی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال‌های اخیر و با توجه به تحریم ایران روابط اقتصادی و سیاسی میان ایران و ورسیه شکل جدی تری با خود گرفت، بطوریکه در این مدت توافقنامه موقت تعرفه ترجیحی ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا منعقد شد، با این وجود معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه معتقد است که روابط اقتصادی دو کشور همچنان با جایگاه مناسبی نرسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

شعار استراتژیک دنگ این بود: «عمل تنها معیار حقیقت است.» او یک عملگرا بود و به همین دلیل قید جزمیات ایدئولوژیک مائو و همسرش را زد و به نوسازی کشاورزی و صنعت و تکنولوژی و اقتصاد چین روی آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره بهره برداری و نگهداری سد نم رود گفت: میزان بارش ها در استان تهران 83 درصد نسبت به سال گذشته و 84 درصد نسبت به بلند مدت کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور اظهار داشت: ظرفیت‌های متنوع و گسترده ایران همکاری‌های دو و چند جانبه با جمهوری اسلامی ایران را برای ملت‌ها مفید می‌سازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: با همکاری سیستم بانکی تاکنون 450 نفر تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی دریافت کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز 24 آبان 1401 با توجه به نبود خریدار، نیمه تعطیل بودو کره کره بسیاری از مغازه‌ها عملا نیمه‌باز ماند. همین ام هم سبب شد این بازار روزی بدون تغییر قیمت را در میان خودروهای داخلی تجربه کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خرم، وزیر راه در دولت اصلاحات روایتی دست اول و مهم از ساخت فرودگاه امام خمینی دارد و تاکید دارد که متاسفانه استانداردهای مد نظر در این پروژه رعایت نشده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با اشاره به تدوین هفت سرفصل در قالب 140 برنامه برای تامین برق تابستان 1402، گفت: بر اساس پیش بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از 7 هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.