پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد گفت: ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو گفت: 42 درصد قبوض برق مشمول پاداش صرفه‌جویی شدند و باید تلاش شود سال آینده این عدد به 72 درصد ارتقا یابد.

خبرگزاری دانا

نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با هدف تعامل و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

برخی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس امروز جلسه داشتند که موضوعات مختلفی را در این نشست‌ها بررسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در جریان بررسی تکالیف بودجه‌ای وزارت نیرو و اختلاف اعداد دیوان محاسبات و این وزارتخانه در بخش درآمدها و هزینه‌کردها، کمیته سه جانبه متشکل از نمایندگان کمیسیون، وزارت نیرو و دیوان محاسبات برای بررسی این موضوع تشکیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: برای سال آینده در بخش تولید بنا داریم 7 هزار و 787 مگاوات افزایش ظرفیت تولید برق داشته باشیم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: راه‌حل دائم برای رفع مشکل حوزه خودرو، تکیه بر پلتفرم‌های بومی و تثبیت و پایداری جریان تولید است.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از 7 هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون فناوری پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و مجری طرح احیا چاه‌ها در این پارک از امضای نخستین قرارداد مربوط به احیای چاه‌های کم بازده در اواخر آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید جواد حسینی کیا نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد، می‌گوید که فرزندان انقلاب اگر در گوشه‌ای عملکرد ضعیفی داشته‌اند، دلیل نمی‌شود برای همیشه کنار گذاشته شوند. ایشان جوان است و احتمال دارد یک جایی اظهار نظری داشته باشد، ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت:9.605 میلیارد دلار از 24.251 میلیارد دلار صادراتی غیرنفتی متعلق به پتروشیمی‌های کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید جواد حسینی کیا نماینده مجلس در خصوص عدم تجربه و اظهارات پیشین عبدالملکی در مخالفت با مناطق آزاد گفت: بالاخره ایشان جوان است ولی اینکه کلا ظرفیت‌ها را ببندیم کار درستی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به تدوین هفت سرفصل در قالب 140 برنامه برای تامین برق تابستان 1402، گفت: بر اساس پیش‌بینی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، بیش از 7 هزار مگاوات برق نسبت به سال گذشته به ظرفیت تولید کشور اضافه خواهد شد.