پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

نتایج قرعه‌کشی فروش فوری ایران خودرو روز چهارشنبه، 25 آبان 1401 پس از برگزاری قرعه‌کشی بر روی سایت این شرکت خودروسازی قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویژگی‌های فروشندگان موفق: چه در حال معرفی یک استارت آپ به سرمایه گذاران باشید و چه در یک نمایندگی فروش خودرو، مهارت‌های فروش برای همه سرمایه گذاری‌های تجاری حیاتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدئوهای منتشره از این انفجار، خودرویی را نشان می‌دهند که در شعله‌های آتش می‌سوزد و مردم از دور نظاره‌گر هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: میرزایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شنیده‌ام آقای رئیسی در بعضی دیدارها که پیشنهاد شده در کابینه افراد توانمندتری به کار گرفته شوند و بعضی از وزرا ناتوان هستند، این مسئله را پذیرفته اما ترتیب اثر نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات بزرگ روسی به ایران آمد و با تاجران ایرانی به مذاکره نشست. فعالان اقتصادی روسیه و ایران می گویند برای گسترش بیشتر روابط مصمم هستند. در همایشی که نام ایران و روسیه را بر خود داشت، فعالان بخش خصوصی و مقام های دولتی ایرانی و روسی بر افزایش سطح همکاری ها تاکید کردند؛ همایشی که از نظر تعداد مشارکت کنندگان میان دو کشور بی سابقه توصیف شد. شرکت‌کنندگان به اشتراکات فرهنگی میان دو ملت تاکید...

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از دروغگو خواندن ناسا از سوی زاکانی، مهدی چمران رئیس شورای شهر هم ادعا کرد تصویر منتشر شده از سوی ناسا متعلق به ایران نیست اما گزارش شرکت دانش بنیان ایرانی ادعاهای دو عضو ارشد اداره تهران را رد می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم با درپیش‌گرفتن فصل جدیدی از دیپلماسی اقتصادی و تنوع بخشیدن به همکاری‌های تجاری، کشور را در مسیر پیشرفت اقتصاد بدون توجه به تحریم‌ها قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو درباره واردات خودرو می‌گوید: اگر هم خودرویی وارد شود، تعداد قابل توجهی به تبع نخواهد بود، چراکه اصولا فرایند تحویل و خرید بسیار طولانی است.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد تأکید کرد: باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود.

خبرگزاری دانا

مسعود آزادی با اعلام اینکه شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه‌های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همه استان ها باید شکل بگیرد، گفت: باید در خدمت رسانی به این جامعه شریف عملکرد بهتری داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در نشست هم‌اندیشی با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از همراهی ویژه مجلس شورای اسلامی در زمینه اجرای طرح‌های عدالت‌محور دولت مردمی، اظهار کرد: هدایتگری مجلس به تسریع در خدمت‌رسانی و تحقق اهداف نظام اسلامی کمک می‌کند. وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورز در بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جذاب ترین خودرو‌های وارداتی بازار ایران، ابلاغ بخشنامه اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان و قیمت مرغ زنده کمتر از نرخ مصوب، از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز هم پرتیراژهای ایران خودرو و هم سایپایی ها روز آرامی را پشت سرگذاشتند.