پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: سازمان بدون برنامه ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل های دولت شماست.

وب‌گاه گسترش

بورس کالا شرایط خرید پژو 207 را ابلاغ کرد. براین اساس قرار است 1000 دستگاه پژو 207 متعلق به شرکت ایران خودرو با قیمت پایه 187 میلیون و 400 هزار تومان در 30 آبان روی تابلوی عرضه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه استفاده از بیمه بیکاری توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شعار سال 1401، «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است. یعنی باید بیش از پیش به تولید ملی اهمیت بدهیم. این در حالی است که بازار تجهیزات پزشکی کشور گرفتار مافیا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

خبرگزاری دانا

حامد آرامش گفت: در اجرای "دستورالعمل سازش" که اخیراً از سوی وزارت متبوع به استان ها ابلاغ شده است، تشکیل شورای سازش درون کارگاهی در سطح این استان پیگیری و اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قرار است پژو 207با قیمت پایه 187 میلیون و 400 هزار تومان عرضه و تحویل آن سه ماهه بوده و 30 بهمن به خریداران تحویل داده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط گفت: بنابر آمار حدود 10 میلیون موتور سیکلت،3/5میلیون خودرو 250 هزارخودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این مطلب به بررسی آخرین شرایط واردات خودرو و زمان آغاز واردات خواهیم پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دنا پلاس اتوماتیک که گران‌ترین عضو خانواده دناست، امروز 580 میلیون تومان فروخته می‌شود و ارزش آن نسبت به دیروز دو میلیون تومان کاهش پیدا کرده است

خبرگزاری تسنیم

درحالی انجمن بلاک‌چین با حمایت از کسب‌و‌کارهای رمز ارزی الزام اینماد را مرگ اقتصاد دیجتیال می‌داند که با اجرای این الزام قانونی جلوی خروج سرمایه‌های هزار میلیاردی از کشور گرفته می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور گفت: در قرعه کشی با هجوم چند صد هزار نفری و حتی گاهی اوقات چند میلیون نفری افراد برای خرید خودرو مواجه هستیم که عمده آنها تقاضای کاذب بوده و مصرف کننده واقعی نیستند و همه این مشکلات ناشی از قیمت‌گذاری دستوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کاهش تقاضا از علل اصلی منفی شدن تورم بخش صنعت در تابستان امسال بوده، کاهش تقاضا بایستی در شاخص هایی مانند تغییرات موجودی انبار نمایان شود. به بیان ساده تر اگر دچار رکود تقاضا شویم بایستی موجودی انبارها نیز افزایش یابد و تولید بیش از فروش باشد.