پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک گفت: هزینه کد رهگیری و کمیسیون مشاوران املاک کشور نیم درصد معامله برای هر دو طرف محاسبه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در تازه‌ترین اظهاراتش در خصوص وضعیت فرودگاه امام سخنان متفاوتی گفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جهاددانشگاهی گفت: در حوزه اشتغال و توسعه کارآفرینی و با مصوبه جدید، مدارک آموزشی و مهارتی کوتاه‌مدت صادره توسط جهاددانشگاهی برای صدور مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی و معرفی متقاضیان به بانک بابت اخذ تسهیلات مورد تأیید شد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهور پای درد دل وزرا بنشیند متوجه می‌شود که سازمان بدون برنامه‌ای که بودجه این مملکت را گروگان گرفته، یکی از مهمترین قفل‌های دولت شماست.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: وزیر امور اقتصادی به افزایش قیمت و تنظیم بازار ورود کند، در کشور اتفاقی نیفتاده است که قیمت ارز هر روز افزایش می‌یابد و شاهد اثر آن بر سایر اقلام هستیم.

خبرگزاری دانا

حمیدرضا بنفشه با بیان اینکه وزارت بهداشت آمادگی کامل برای حمایت از ایده ها و طرح های دانش بنیان این حوزه را دارد، گفت: طرح هایی که به دانشگاه ها ارائه می شوند که امکان جذب سرمایه گذار از طرف دانشگاه ها ندارند به وزارت بهداشت ارسال شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت توانیر، از برنامه‌ریزی و تمرکز صنعت برق کشور برای عبور موفق از فصل سرما خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توضیحاتی از علت عدم امکان استفاده از حمل‌ونقل دریایی از مبدأ ایران در خلال برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و 600 هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی و آماده شدن زیرساخت‌های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: آیین نامه جدید مربوط به استخراج رمزارزها ابلاغ شد که بر اساس آن، نرخ انرژی مورد استفاده ماینرها با تعرفه صادراتی حساب شده و دیگر مالیات، ارزش افزوده و هزینه نیرورسانی به آن اضافه نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی لاهیجانی؛ مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت امروز سه شنبه 24 آبان در اولین میزگرد تخصصی رویداد نوآوری بهره‌ور حوزه حمل و نقل با موضوع «خودروی اقتصادی» اظهار داشت: 70 درصد قطعات و بخش‌های مختلف یک خودرو می‌تواند به صورت مشترک بین شرکت‌های تولید کننده استفاده شود؛ باید از فرایند توسعه محصول شرکت‌های مختلف استفاده کرد. توکلی لاهیجانی...

وب‌گاه گسترش

پالایشگاه‌های چینی با نزدیک شدن به زمان اجرای تحریم اتحادیه اروپا، خرید نفت روسیه در ماه دسامبر را کاهش داده و نرخ اضافی کمتری پرداخت کردند.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 2هزار واحدی روبرو شد.