یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

کتایون ریحی بازیگر تلویزیون و سینما: تلویزیون الان را که حتما میشه ندید!

آقای فیلمساز یک بار دیگر اما، این بار صریح‌تر و به دور از زبان هنر و سینما، پیام عناد با ارزش‌های الهی و کینه نسبت به نظام دینی را رو به معاندین داخلی و خارجی فرستاده است.

زمانی ببر مازندران را داشتیم که بین ورزشکاران شهرت زیادی دارد تا قصه‌نویسان. گونه‌ای نابودشده است. به یوزپلنگ ایرانی که می‌تواند نماد باشد باید بپردازیم اما واقعا نداریم.

«گیل‌دخت» عنوان سریالی تاریخی است که بعد از گذشت دو سال از ساخت آن قرار است راهی آنتن تلویزیون شود.

آثار آبرنگ صنعتی پس از سال‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. صنعتی تنها هنرمند منتسب به مکتب کمال‌الملک است که موزه‌ای به نام‌اش ایجاد شده است.

سه سال گذشته برای پرچمی سال‌های سختی بود، چراکه پای او دوباره به زندان باز شد. او سال 88 طعم زندان را چشید و سه سال پیش هم به دلیل مشکلات اقتصادی.

این اثر نمایشی از روز جمعه 5 آذر ماه ساعت 19:30 اجرای خود را در تالار حافظ آغاز می‌کند.

گروه بزرگ تنبورنوازان جامی، ایده‌های بزرگی در سر دارد که تا اکنون بعد از گذشت چند ماه در تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران، تالار وحدت، کاخ سعدآباد برنامه اجرا کرده است. امیدوارم یک آلبوم تصویری از این گروه منتشر شود و برای تحقق این مهم نهایت تلاشم را خواهم کرد.

این معلم فداکار بیجاری گفت: جایزه یک میلیون دلاری وارکی به یک معلم آمریکایی رسید که حتی یک صدم من هم رزومه نداشت.

بیست و یکمین دوره جشن حافظ یاد شهید علی لندی را گرامی داشت و با اهدای یادبودی از خانواده این نوجوان فداکار تقدیر کرد.

همین اظهار نظر منجر به صدور بیانیه اصغر فرهادی با عنوان «از شما بیزارم» و تبدیل به کارزای سیاسی شد.

مسعود فراستی سردمدار این مدل نقدهای بی پایه و اساس در زمانه امروز است که در چهار کلمه می‌خواهد تکلیف خود، مخاطب، تمام کائنات و جهان هستی را با یک فیلم روشن سازد.

فیلم سینمایی «بی سرزمین» (بینیشتمان) Landless به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، تولید کمپانی سینمایی «ماد مووی» MAAD Movie و محصول مشترک «ره‌ز هه‌لکه‌وت ره‌شید» Raz Halkawt Rashid از اقلیم کردستان عراق است.

سرما باعث می شود بلوط ها زودتر از درخت بفتتد و چیدن بلوط راحت تر باشد.

امسال رخشان بنی اعتماد سینماگر ایرانی به عنوان رئیس هیات داوران فیلم‌های بخش رقابتی اصلی این رویداد سینمایی را داوری می‌کند.