دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

اگر کسی در مسیر ساخت یک فیلم به عنوان راهنما، مشاور یا استاد حضور داشته باشد چه حقی نسبت به آن فیلم پیدا می کند؟

در این جلسه، سعید ذهنی به عنوان رئیس، شهرام نجاتی به عنوان نایب رئیس و شروین عباسی در سمت دبیر اجرایی هیأت مدیره، ریچارد عیسی‌پور به عنوان خزانه‌دار و محمد وفایی به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن صنفی مذکور انتخاب و منصوب شدند.

حمیدرضا آذرنگ: چقدر خوب است که در دهانمان را ببندیم!

گروه بازیگران فیلم را هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه‌لقا می‌نوش، معصومه ربانی‌نیا و میرمجید حسینی تشکیل می‌دهند.

اصغر فرهادی برای فیلم «قهرمان» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک در سال 2021 شد.

خندوانه با یک ایده ساده کلید خورد: خنداندن مردم! و طی هفت فصل و حدود 800قسمت توانست با آیتم‌های مختلف و خلاقانه، مانند خنداننده‌شو، لبآهنگ، ادابازی و.... این مهم را تا حدودی به انجام برساند.

دلایل توقف: 1: استعفای سردبیر در تاریخ 18 آبان ماه امسال،2: عدم همراهی و احیانا مخالفت ارکان حزب با انتشار روزنامه، 3: عدم وجود کاغذ، 4: بدهی سنگین

ژاپن حالا تبدیل به بزرگ‌ترین مصرف‌کننده محتوای این استریمر در منطقه آسیا - اقیانوسیه شده و حتی از استرالیا که زودتر وارد عرصه شده بود هم فراتر رفته است.

هاردی و تیتوم تهیه‌کنندگان فیلم هم خواهند بود و نولفی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه حضور خواهد داشت.

بازی در فیلم‌های سینمایی «اسکادران عشق» به کارگردانی سعید میری، «دو زن» کار تهمینه میلانی و سریال‌هایی چون «هزاردستان» و «روزگار جوانی» از دیگر فعالیت‌های این هنرمند به شمار می‌رود.

وقتی خواهرزاده استعداد دایی‌اش را کشف می‌کند و باعث خواننده شدن او می‌شود!

چرا اجازه می‌دهیم و بی تفاوت‌ایم تا نام خراسان در جهان با داعش پیوند بخورد؟ گیریم داعش بی هیچ حقی نام تاریخی خراسان ما را بر خود نهاد، مطبوعات، رسانه ها، سفرا، صدا و سیما... شما چرا تکرار می‌کنید؟

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال "مسافری از هند" به شهرت رسید.

فهرست 15 فیلم راه‌یافته به جمع نامزدهای اولیه شاخه بهترین فیلم بین‌المللی اسکار 2022 روز 21 دسامبر 2021 (30 آذر) اعلام می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم «لیدز» LIFF توسط شورای شهر لیدز و مؤسسه فیلم بریتانیا و با اکران آثاری از سینماگران کشورهای دنیا از روزهای 12 تا 28 آبان ماه جاری (3 تا 18 نوامبر 2021) در شهر لیدز در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

به‌خاطر شکست‌هایی که در زندگی متحمل شدم مسیر زندگی‌ام را تغییر دادم. منتظر کمک کسی ننشستم و به امید آمدن نیروی غیبی هم نماندم.