پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی صنایع‌دستی از راه‌اندازی هلدینگ برای گردهم آوردن تمام فعالان صنایع‌دستی خبر داد و گفت: هم‌جوشی و همکاری با اتاق‌های بازرگانی درحال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تاسیس دانشکده هنر، رسانه و فضای مجازی برای جذب دانشجو در 20 رشته فراخوان داد.

وب‌گاه عصر ایران

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورزشکار خانم ما با حجاب اسلامی و صلابت می‌دود و قهرمان می‌شود، ولی ما نمی‌توانیم ارزش کار او که با حجاب و مقنعه می‌دود را نشان دهیم.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از 3 هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.

خبرگزاری ایرنا

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی از پرداخت مطالبات هنرمندان فجر چهل‌ویکم و معرفی دبیر چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر تا هفته آینده خبر داد و گفت: به دو نفر از عزیزان پیشنهاد دبیری جشنواره چهل‌ودوم فجر داده شده است که امیدواریم با رایزنی‌ها و گفت‌وگوها بپذیرند.

وب‌گاه فرارو

از خانه نقلی که در آمدید، گنبد بی‌نظیر آقا بزرگ جلوی چشمتان است. از کوچه باریک پشت مسجد به سمت در ورودی می‌روید که از همان ابتدای ورودتان، شکوه و هیبتش را به رخ می‌کشد. تمام در وروی مسجد میخکوب است و به تعداد آیات قرآن در آن میخ وجود دارد. وقتی محمدشاه در راه سفر به اصفهان وارد کاشان شد، با ملا محمد نراقی معروف به «آقا بزرگ» - مجتهد بزرگ شهر - دیدار و به حاکم شهر دستور ساخت مسجد و مدرسه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - پوستر نقاشی دیجیتال سردار شهید محمد جعفر سعیدی به عنوان شهید شاخص استان بوشهر در سال 1402 رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از حوزه صنایع‌دستی اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که تجهیز روستاها به اینترنت یکی از این اقدامات است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

لاهیجان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر ضرورت توجه به برندسازی و اقتصادی سازی صنایع دستی استان تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جامع امام حسین علیه‌السلام نظر به ضرورت‌های تقویت نیروی انسانی متخصص و تولید دانش در زمینه هنر، رسانه و فضای مجازی با تاسیس "دانشکده هنر، رسانه و فضای مجازی شهید آوینی" اقدام به جذب هدفمند دانشجو در 20 رشته مقطع کارشناسی ارشد می‌نماید: گروه درسی فلسفه (1116) با دو رشته «فلسفه هنر» و "فلسفه رسانه" گروه درسی علوم ارتباطات اجتماعی (1138)...

خبرگزاری تسنیم

پس از پایان دوره اخیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، نشست‌هایی برای رفع کاستی‌ها، مشکلات و محدودیت‌های برگزاری این رویداد نمایشی در همدان برگزار شد که امیدواری وجود دارد این جشنواره به شکلی بهتر از دوره‌های گذشته در این شهر به کار خود ادامه دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دوست داشتم مدل رسانه‌ای ظریف را با عناصری در جریان موسوم به اصولگرا یا حتی در بین چهره‌های شاخص گفتمان انقلابی مقایسه کنم که هم نمونه مشابهی پیدا نکردم و هم برای پرهیز از دردسرهای ناشی از کم‌تحملی دوستان در جبهه خودی و مثلا دولت و مجلس در برابر انتقادهایی از این دست که در طول دو سال اخیر، شما چقدر برای اقناع افکارعمومی نسبت به دستاوردهای‌تان تلاشی از این جنس داشتید، از خیر این مقایسه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ورزشکار خانم ما با حجاب اسلامی و صلابت می دود و قهرمان می‌شود ولی ما نمی‌توانیم ارزش کار او که با حجاب و مقنعه می‌دود را نشان دهیم.

خبرگزاری مهر

معاون صنایع دستی گفت: با نهادهای مختلف صحبت کرده ایم تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود از جمله ظرفیت های وزارت دفاع برای تأمین مواد اولیه ورشوسازی.