پنج‌شنبه 19 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طی روزهای گذشته 2 نفر از بانوان کشورمان که با وجود حجاب مدال قهرمانی به گردن آویختند اما رسانه ها به درستی این موضوع را منعکس نکردند.

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح نخستین کارگاه اقامتی شمال کشور همزمان با هفته صنایع دستی در روستای دیماسرای سیاهکل خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

این‌است آقای ظریف! آنجا که باید به‌قدر داشته‌ها آرزو کرد، همانجاست که باید نفس سرکش اماره را بازداشت و مهار آن را کشید و آن را به امکاناتش حواله داد و مانع آرزواندیشی نفس شد. بازی با واژه‌هایی کلی مانند امکانات و آرزو، راهی به‌جایی نمی‌برد و فقط این ظن را تقویت می‌کند که گوینده قصد تعریض به «فلسفه مقاومت» و چه بسا تمسخر آن را داشته است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 10 ویژه برنامه به مناسبت هفته صنایع دستی (20 تا 27 خردادماه) در این استان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیپلمات ایرانی نوشت: هاشمی می گوید: در مذاکرات جنگ از پشت سر خیالمان راحت بود. خبری از خنجرهای پشت سر نبود. ولی ظریف و تیمش امروز از هر دو طرف می خورند. تندروهای خارجی به داخلی ها پاس می دهند و بالعکس. بیرونی ها به دلسنگینی و داخلی ها به دلواپسی. آن سو ناکامی ظریف را به عقل می خواهد. این سو شکست مذاکرات را به جهل. ظریف، انقلابی دیپلماتی است که در دو جبهه می جنگد.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام هنرمندان برای حضور در رویداد ملی طراحی پوستر فرداساز با محوریت افزایش جمعیت و فرزندآوری تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان نوشت: باید درباره این «امکانات‌سنجی» قدری با تأمل و قدری هم با شک نگاه کرد. شما از اول امکانات‌سنج خوبی نبودید و آن تور بازدید از امکانات دفاعی که قرار بود برای ناباوران برپا شود، مقصود اولش شما بودید. مثال‌های شما نیز از وقایع تاریخی قانع‌کننده نیست، که دلسردکننده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به نشست‌های مختلف تخصصی با صاحبنظران و هنرمندان عرصه نمایش کودک همچنین حساسیت‌های ویژه‌ای که در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان وجود دارد، این احتمال در نظر گرفته شده بود تا این رویداد بزرگ نمایشی به استان دیگر هجرت کند. در همین رابطه، امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که تیر 1401 در...

خبرگزاری دانشجو

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه باید ملجا و مأمن دانشگاهیان باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمهوری آذربایجان به تازگی به شهروندان خود برای سفر به ایران هشدار داده است، این پیام، ابهاماتی را درباره وضعیت و جریان سفر بین دو کشور ایران و آذربایجان به وجود آورده است. با این حال، بررسی‌ها بیانگر آن است که جریان سفر بین دو کشور، هرچند کاهش یافته، اما همچنان برقرار است.

وب‌گاه گسترش

نشست خبری معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی صبح چهارشنبه 17 خرداد 1402 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محبی‌نیا در پاسخ به این سوال که احتمال دارد آقای روحانی و احمدی‌نژاد در انتخابات حضور داشته باشند، گفت: هرچند من رویه این دوستان را قبول ندارم اما این نظر شخصی است. بعید می‌دانم این دو نفر در انتخابات حضور داشته باشند اما می‌توانند به فتح بخشی از صندلی‌های مجلس اقدام کنند به شرط آنکه بخشی از نگرانی‌های نظام را مرتفع کنند و شورای نگهبان هم این ظرفیت را داشته باشد که به طرفداران تفکرات...

وب‌گاه فرارو

3 گور باستانی هنگام خاکبرداری از زمینی برای ساخت منزل مسکونی در شهر رودبار کشف شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین کنفرانس بین المللی برهان وجود خدا با حضور فلاسفه مشهور جهان وشخصیت‌های علمی ودینی ترکیه وبا سخنرانی عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و وابسته فرهنگی کشورمان در سالن کنفرانس دانشگاه آجی‌بادم استانبول برگزارشد. در این کنفرانس که متشکل از نشست و جلسات متعدد بود، سخنرانی‌هایی با موضوع «براهین وجود خدا» به زبان‌های انگلیسی، فارسی...