چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: فردی که کشف حجاب کرده مجرم است و باید او را دستگیر کنند ولی با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان سفر به استان فارس با بیان اینکه این استان جزو ممتازترین استان‌ها به لحاظ غنای میراث فرهنگی است، گفت: اعتبارات مرمت آثار تاریخی در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی داشته است اما باز نسبت به هزینه‌های عمرانی دچار عقب ماندگی هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

نمی شود گفت به طور فرضی صد هزار نفر آدم به دادگاه بروند / قانون فعلی اصلا اجرایش امکان پذیر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حجت الاسلام زائری با اشاره به شخصیت مرحوم افروغ گفت: برای همین رویکرد منصفانه و متین ایشان در انتقاد درون گفتمانی بسیار راهگشا و قابل دفاع بود و شاید به همین جهت هم هیچ کس حتی مخالفان ایشان نمی توانستند این اصالت و ریشه دار بودن را نادیده بگیرند و منکر شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنها نشان دادند شایسته قهرمانی در لیگ برتر بوده و سزاوارنه به فینال جام‌حذفی هم صعود کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمدمهدی هراتی استاد پیشکسوت هنرهای تجسمی و عضو گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر در 81 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی در سن 81 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید حسن خمینی گفت: امام خمینی می‌گفتند ما هم دنیا را می‌خواهیم و هم آخرت را و راه آن را در جمهوری اسلامی دیدند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: برابر پرسپولیس شاید یکی از بهترین بازی‌هایی که این فصل انجام شد را شاهد بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون میراث‌فرهنگی گفت: امسال با همیاری وزارت میراث‌فرهنگی بخشی از فعالیت تورگردانان به زائران مزار شهید سلیمانی اختصاص داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: نقدعلی در واکنش به انتقاداتی که به لایحه حجاب و عفاف وارد شده، گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا قوه قضاییه انقدر با نگاه حداقلی برخورد کرده است نه با نگاه بازدارندگی اساسی.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اراضی کشاورزی اطراف"شهرگور" واقع در محوطه میراثی با هدف تامین رفاه کشاورزان این منطقه با زمین های زراعی نقاط دیگر فیروزآباد جایگزین شود.