چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار نمایش چند فیلم جدید، رنگِ کنداکتور آخر هفته خود را به رنگ مقاومت رزمندگان 8 ساله دفاع مقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر درآورد.

وب‌گاه فرارو

مربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به هدیه یکی از هواداران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی سده‌های اخیر نظریات مختلفی درباره چگونگی و میزان دخالت دولت در اقتصاد مطرح شده است. از دیدگاه کلاسیک‌ها و فیزیوکرات‌ها که به حداقل و کمترین میزان دخالت دولت در اقتصاد باور داشتند تا سوسیالیست‌ها و مارکسیست‌هایی که تنها وجود دولت انحصارگر در حداکثر مقیاس و میزان حضور در تولید و توزیع و سرمایه‌گذاری را عامل توسعه و افزایش رفاه عمومی و عدالت در جامعه توصیه می‌کردند، فلسفه اصلی حضور...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ایده که به ذهنمان رسید سریع پیگیر هماهنگی شدیم. خودش که تلفن همراه نداشت. با پدرش وارد مذاکره شدیم که از کارگردانان مشهور تئاتر بود. ایده‌ی جذابی بود، اما باید به بهترین وجه به سرانجام می‌رسید. تقریبا یک روز کامل منتظر هماهنگی بودیم. مرحله انتظار و هماهنگی را بسلامت گذراندیم و با علی به تئاترشهر رفتیم. اذان ظهر شهر را مثل دریای آرام یک بعد از ظهر تابستانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم و نماینده عضو جبهه پایداری گفت: سیدمحمدخاتمی در جلسه‌ای مطرح کرده بود که اگر دولت از مرحله اعتراضات صنفی عبور کند ما اسم رمز عملیات را اعلام می‌کنیم. فوت مهساامینی بهانه‌ای بود تا جنگ ترکیبی آغاز شود و نگذارند مردم احساس امیدواری داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عماد افروغ در بخشی از مصاحبه تفصیلی‌اش با روزنامه فرهیختگان گفت: نظام قضایی ما فردی شده است. این گزاره به لحاظ حقوقی درست است اما روی زمین که می‌آیید، این حرف غلط است که همه دربرابر قانون یکسانند. کسی که در یک محیط جرم‌خیز زندگی کرده احتمال جرم او بیشتر است تا کسی که زندگی نکرده است. پس همه دربرابر قانون نباید یکسان باشند و باید تاثیرات محیطی را هم متوجه شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عماد افروغ گفت: نماینده مجلس می‌شوید، نماینده مجلس که شدید به شما ماشین و خانه می‌دهند. آن موقع معلوم می‌شود چند مرده حلاج هستید.

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: صیانت از میراث فرهنگی تنها وظیفه این اداره نیست بلکه آحاد مردم باید میراث بان و حافظ هویت تاریخی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زندگی و خصوصیات شخصیتی عمار یاسر تعاریف متعددی در سندهای تاریخی وجود دارد که هر کدام مستحق توجهات و پردازشهای ویژه است، اما در این برهه تاریخی، دو گزینه بسیار مهم از ویژگیهای عمار مدنظر قرار گرفته که با بهره وری بسیار بالا قابلیت الگوسازی یافته و جامعه امروز ما بخصوص افراد حقیقی و حقوقی مستقر در اردوگاه ارزشها و انقلاب اسلامی از جمله رسانه ملی، محتاج و مشتاق الگوبرداری از این دو خصوصیت...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم قدردانی و تجلیل از از فعالان حوزه روابط عمومی تئاتر همزمان با هفته گرامیداشت «ارتباطات و روابط عمومی» در خانه هنرمندان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

محسن کیایی با یک چهره متفاوت به‌عنوان مجری در برنامه صداتو حضور دارد.

وب‌گاه عصر ایران

اکثر مصوبات ردشده مجلس ششم، سمت و سوی لیبرالیستی داشتند اما نه تنها خاتمی بلکه نمایندگان مجلس اصلاحات نیز ابا داشتند که خود را لیبرال بنامند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد تجسمی «نقش آفتاب» به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) در رشته های خوشنویسی، نقاشی و پوستر روز جمعه 5 خردادماه با حضور بانوان هنرمند تهرانی در حسینیه جماران برگزار می شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تکمیل مرمت مسجد جامع ارومیه با اعتبار 20 میلیارد تومان و پروژه شمس تبریزی در خوی از پروژه‌های اولویت دار حوزه میراث فرهنگی استان هستند.