چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

لایحه عفاف و حجاب هنوز در مجلس اعلام وصول نشده، اما مخالفت‌ها با آن شروع شده است. البته نه از این بابت که چرا چنین لایحه‌ای قرار است تصویب شود؛ بلکه از این منظر که لایحه مذکور «ضعیف» است و نمی‌تواند جلوی «بی‌حجابی» را بگیرد.

خبرگزاری مهر

منتفی شدن ارگ راین، اجرای برنامه های متعدد در هفته میراث فرهنگی، پیگیری برای حریم تئاترشهر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشت: دهه کرامت برای دولت مردمی، فرصت بزرگی برای گفتمان‌سازی از مفهوم «خدمت کریمانه» است.

خبرگزاری تسنیم

عمارمنشی صداوسیما، یکی از مهمترین خروجی‌های سند تحول است و این فراخوان، نه تنها منافات و یا جلوافتادن و با دور زدن سند تحول را تداعی نمی‌کند، بلکه پازل نهایی قطعات کوچکتر در سند تحول رسانه ملی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در تراز بهتری نسبت به دوره‌های پیشین برگزار شد، گفت: ارتباط متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران و تلاش برای رفع مشکلاتی مانند کاغذ، بسیار مهم بود.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره اموال اداره کل موزه‌ها گفت: بیش از 90 درصد از اشیای توقیفی که به وزارت میراث فرهنگی ارجاع داده می‌شود، جعلی است و ممکن است فقط ده درصد از آن اشیا اصیل باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «آسمان نیمه شب»، «یک تکه نان» و «روز سوم» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای با حضور در دانشگاه‌ها و میان مردم توانسته است سرمایه اجتماعی قوه را افزایش دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کوچک شدن سفره مردم، افزایش آمار اجاره‌نشینی و بالارفتن سرسام‌آور تورم، بخشی کوچک از اثرات تفکرات جریان لیبرالی است که امثال غنی‌نژاد آن را نمایندگی می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 35 نفر از روسای دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کار دولت رئیسی می گوید: به‌دنبال توسعه بحث کالابرگ الکترونیک هستیم تا هم بتوانیم به مهار تورم کمک و مشوق‌ها را اعمال کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییر میزان یارانه افزود: یک تصمیم باید قطعی و نهایی شود تا ما بتوانیم آن را اعلام کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به‌دنبال توسعه بحث کالابرگ الکترونیک هستیم تا هم بتوانیم به مهار تورم کمک و مشوق‌ها را اعمال کنیم.