چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

وقتی رفیقدوست برای وزارت سپاه ساختمان لانه جاسوسی را پیشنهاد داد، امام خمینی گفت: مگر بناست هزارسال با آمریکا رابطه نداشته باشیم؟ آنجا سفارت آمریکاست. روزی سر عقل می‌آیند و روابط برقرار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باید پرسید که قصد از نوشتن لایحه درباره حجاب چیست؟ آیا قصد جرم‌انگاری است یا خلاف‌انگاری؟

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان، از عناصر شرور و جنایتکار و مفسد اعدام شده که سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و اسرائیل را به اجرا می‌گذاشتند، برای چندمین‌بار حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در اعتماد نوشت: بالاخره متن لایحه پیشنهادی حجاب از سوی دولت و دستگاه قضایی منتشر شد. ظاهرا این لایحه در ذیل عنوان لوایح قضایی ناشی از اصل 158 قانون اساسی تهیه شده که در اینجا مفهوم لایحه کیفری شامل آن می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به بررسی لایحه پیشنهادی حجاب پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، خطاب به آن‌ها گفت: شما غلط می‌کنید در منطقه ما حضور دارید؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور بیگانگان نیست.

خبرگزاری مهر

این روزها آن چیزی که از موزه‌ها به ذهن متبادر می‌شود نقش نمایشگاهی و بازدیدمحور آن است و کارکرد پژوهشی و مطالعاتی موزه‌ها کم‌تر به چشم می‌خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی عصر امروز 5 خرداد 1402 طی مراسمی با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار علیرضا تنگسیری با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، گفت: آمریکا غلط می‌کند در منطقه ما حضور دارد؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور بیگانگان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری‌های قدیم، در میدان اصلی و بزرگ شهر، بر فراز برج‌های بلندی که در میدان می‌ساختند ساعت‌های بزرگی نصب می‌کردند که همه مردم بتوانند از هر گوشه شهر ساعت و زمان را ببینند؛ مثلا یکی از بهترین نمونه‌های جهانی این میدان‌ها، برج ساعت بیگ بن در لندن است و بهترین نمونه ایرانی آن میدان ساعت یزد و یا به عبارتی «میدان وقت الساعت» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ماده 6 آیین‌نامه اموال فرهنگی، هنری و تاریخی نهادهای عمومی و دولتی» تاکید می‌کند که «حفاظت و حراست از اموال موضوع این آیین‌نامه بر عهده دستگاه دارنده اموال و نگهداری حساب آن‌ها بر عهده وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهد بود.» علاوه‌بر این، طبق مفاد ماده 17 و 19 این آیین‌نامه، انتقال بلاعوض و امانی اموال و همچنین، حمل و نقل اموال موضوع این آیین‌نامه، تابع دستورالعمل و تحصیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اضلاع و ابعاد انقلاب و مقاومت ملت ایران باید بیان شود، تصریح کرد: این موضوع نقش رسانه‌ها را زیاد می‌کند، لذا رسانه‌ها باید مواضع رسانه‌ای دشمن را بمباران و به صف دشمن حمله کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدمهدی هراتی، عضو گروه هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر پنجشنبه 4 خرداد درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شانزدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی عصر امروز 5 خردادماه 1402 طی مراسمی با اعلام نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا درستکار معتقد است همه چیز تلویزیون نازل و سطح پایین شده از برنامه‌ها و سریال‌ها گرفته تا تبلیغات تلویزیونی که باعث کاهش مخاطب تلویزیون می‌شود.